817 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Ride skoler Ride skoler

hej..... jeg sys der er mange der har noget i mod rideskoler.... det forstår jeg ikke.... den rideskole stila står opstallet på en i hvert fald en god ride skole... alle heste bliver passet godt, alle elevponyerne har deres egen passer som passer dem som var det deres egen, og der er god undervisning.... jeg vil virkelig gerne høre hvad der er galt med rideskoler.....

knuss en nysgerrig

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ride skoler
  • #1   26. feb 2004 Jeg har ikk noget imod rideskoler på den måde... Og jeg syns det er godt når hver af rideskolehestene har deres egen passer.. jeg bryder mig bare ikke om rideskoler hvor ingen af hestene har en fast passer, eller hvor de bliver brugt over 3 timer i træk til undervisning... desuden, havde jeg engang min hest, Robin, til at stå på HHH i Gøttrup, fordi han skulle tilrides... rideskolen er egentlig god nok, havde gået det er del år før, såå.. Det ska lige siges at han blev kastereret kort før han sku derud,så han havde stadig NOGET kun temperament, men det har mange heste! Der er 3 folde derude, to store og en lille.. og hestene gik blandet, hopper og vallakker.. Robin, som gerne vil bestemme da han er vant til det derhjemme, kom selvfølgelig lidt op og slås med de andre som de fleste gør i starten,.. han blev så jagtet igennem hegnet af de andre heste, og efter det måtte han fandme ikk komme ud længere!! Det syns jeg virkelig er uretfærdigt! hvis han skulle ud sku han gå alene på den lille fold, men det var altid optaget af to "lidt finere heste" som ikke måtte gå med de andre..
    Det skal så siges at jeg derefter tog ham til løgstør Rideskole som er en kanon rideskole! den kan kun anbefales! boksene er store, og der er masser af luft inde i stalden og højt til loftet... i Gøttrup var gangene små og støvede og flere heste fik allergi af alt det støv...

• #2   26. feb 2004 harj....

jeg har ikke noget imod rideskoler, men fortrækker at have min hest et privat sted.....

grunden er at jeg syntes tit at hestene/ponyerne på rideskoler ikke kommer ud nær så tit og meget.... på rideskoler er der heller ikke rigtig nogen der bestemmer, og så bliver der ikke fejet, muget, fodret og sådan....

knus....

p.s. det er ikke alle rideskoler jeg hentyder til.....

• #3   26. feb 2004 ok tak fordi i skrev,,,, jeg kender jo ikke andre rideskoler end min og der er alle ponyer og heste vel plejede...

knuss moi

Kommentér på:
Ride skoler

Annonce