{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  god sadelmager...
  • #1   26. aug 2009 østjylland

• #2   26. aug 2009 claudia schultze...

• #3   26. aug 2009 http://seidel-sadler.dk/

• #4   26. aug 2009 www.hestens-sadelmager.dk

• #5   26. aug 2009 kan også anbefale claudia

vi havde hende ude i mandags, jeg købte en ny sadel til polle, som hun stopper om og sætter nye puder i, sadlen er ikke brugt, og selv med det der bliver lavet, ender den med at være MEGET billigere end hvis jeg havde købt den ved forhandler.

Så er hun også hurtig, jeg får sadlen allerede fredag

• #6   28. aug 2009 Jeg har kæmpet med Claudia gennem 1½ år, hvor jeg til sidst måtte give op.

Jeg startede ud med en Anky-sadel til 13000. Siden solgte hun den for mig for 6000 (den var kun et halvt år gammel!!) hvor hun tog 1000 i provision og 950 for ændring af bommen - som JEG begge dele skulle betale for, uden at ha fået noget at vide om det.
    I mellemtiden købte jeg en sadel gennem hende til 8500, som blev byttet efter 3 måneder igen, da den aldrig nogensinde kunne komme til at ligge på hesten - selvom hun havde solgt mig selv samme sadel og omstoppet den 3 gange. Den blev byttet til en sadel hun påstod var 6500 værd, som jeg nu kan få maks 4000 for.

Den sidste sadel lovede hun at komme ud at se på selvsamme uge. Men hun aflyste hele tiden - og var ellers ikke til at få fat i.

• #7   28. aug 2009 ej hvor træls...! ja, man skal vist passe på man ikke bliver snydt!!

jeg har også prøvet at blive snydt af sadelfolk...

første gang var da jeg købte en sadel hos en forhandler som gratis tog ud og tilpassede sadlen... så jeg købte sadlen og han kom ud med den og tilpassede osv..den sad ret dårligt, men han mente at min hest bare skulle i form.. nå okay så, han havde vel styr på det???

men da min hest ikke kunne lide at blive sadlet op osv. kontaktede jeg sadelmageren ( fra horze) og han kom så ud for at tjekke... SELF MOD BETALING!
    det viste sig så at sadlen var alt for stor og bommen for smal..
    - men da det allerede var den bredeste bom ( indenfor wintec) skulle han lave et specielt kopfjern til mig.. Jeg fik byttet den gamle sadel og kom ind sor at få lavet kopfjern, det viste sig så at han bare tog kopfjernet fra den nye sadel og bøjede det med en tang...:/ = 425,-!!!! det tog et par minutter for ham... jeg er ikke tilfreds med hans måde at tilpasse på... han skulle ikke se en ride eller have spendt gjord eller mærke på ryggen... er ret skuffet, så nu prøver jeg ( for 3. gang) at få den sadel tjekket! nu skal det lykkedes mig!! smiley

Kommentér på:
god sadelmager...

Annonce