{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.119 visninger | Oprettet:

Wintec Pro Icelandic Cair {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have fundet mig en ny sadel til min islænder. Jeg har kigget meget på Wintec Pro Icelandic Cair modellen, og synes den er rigtig flot. Så vil jeg høre, om der er nogen, der har erfaringer med præcis denne sadel?
Min islænder er af den gamle type, så hun er ret kraftig bygget, og bliver nemt fed. Ville den så kunne tilpasses hendes form?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Wintec Pro Icelandic Cair
  • #1   26. aug 2009 altså vi har haft brugt den på bønne, men da han ændrede sig i ryggen så fik han ondt i ryggen af den.. men det er selvfølgelig ikke desideret sadlens skyld, men han blev meget skæv i ryggen af den..
    og det er ikke ligefrem en sadel designet til rytter comfort.. synes jeg i hvert fald ikke.. =0)

men det er jo smag og behag

• #2   26. aug 2009 Hejsa :o)

Prøv at skriv til hende der har sådan en sadel til salg her.
    http://www.hestegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=269835

Jeg har købt hendes Skolli, men havde desværre ikke råd til at købe sadlen med ved siden af, men hun kan da svare på hvordan den ligger. Han er også lidt rundt og har ikke så meget sadelleje.Hun har sin sadel til salg, og den er altså rigtig fin. Min datter prøvede den på ham, da vi var oppe og se ham, og hun synes man sidder dejligt i den.

• #3   26. aug 2009 Jeg har 2 af dem. smiley

En til tyra & en til aldis - præcis samme slags..
    Dog er de begge blevet tilstoppet.

Jeg har brugt dem de sidste 5-6 år - og der har ingen problemer været !

Kommentér på:
Wintec Pro Icelandic Cair

Annonce