{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
451 visninger | Oprettet:

Ikke brandmærke? hvorfor konkurrencepa {{forumTopicSubject}}

Hej hg..
Jeg samler liet to indlæs til ét hehe :o)

<b>Det første</b>
Ja jeg har jo en rigtig fin dame med FULD stamtavle.. og tænkte på hun er ikke brande mærket, så hvad er hun så og hvordan kan jeg se det? :o) hvis hun er chippet hvor kan man se det henne? smiley

<b>Det andet</b>
Hvornår er det enligt at en hest skal have konkurrencepas? til championater og til hvad mere? :o) har overvejet at få det nemlig, men det vil jeg selvfølgelig ikke hvis jeg intet har at bruge det til smiley .. og hvis en hest har gået championat vil det så være en god fordel i dens liv? (altså hvis man skal sælge den)

Tak på forhånd og håber nogen vil svare smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ikke brandmærke? hvorfor konkurrencepa
  • #1   16. aug 2009 Min veninde annie bøge har en hest (Rajan) han er Dansk Varmblod men ikke brnademærket fordi hans mor først lige for nylig er blevet kåret...

Så hvis den ene forældre er sent kåret kan det være derfor

At en hest har gået championat er altid en fordel også med henblik på salg - det kræver jo en del at den har gået det smiley

• #2   16. aug 2009 Det først: Hvilke avlsforbund er hendes forældre i ? Det burde stå i hendes pas, hvis hun er chippet.

Det andet: En hest skal have konkurrence pas når den skal til C-stævner. Hvis den går godt ved championatet er det da klart en fordel hvis den skal sælges smiley

• #3   16. aug 2009 Man kan selv bestemme nu om man vil have brændemærket eller kun chippet. Dyrlægen kan finde sådan en chip.

Konkurrencepas er fra C stævner de er nødvendige.

• VIP B
    VIP B Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 7 Følgere: 6 Svar: 4
    #4   16. aug 2009 Er det din Hollandske Varmblod? Jeg ved at det for nogle år tilbage blev forbudt at brændemærke hestene i Belgien, det kan jo ske at Holland har fulgt trop dengang.
    Det er rigtigt som Ida T siger, hesten skal have konkurrencepas når den skal gå C-stævner.

• #5   16. aug 2009 Jeg kigger lige i hendes pas er der står: Type: RP hvad betyder det? :o) hun er KWPN (hollandsk varmblod)

• #6   16. aug 2009 Har også lige fundet i passet noget om chpi mærket og kan se hun er det.. Så er det løst smiley

Kommentér på:
Ikke brandmærke? hvorfor konkurrencepa

Annonce