{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
455 visninger | Oprettet:

Foder ?? {{forumTopicSubject}}

Hjælp folkens ???

Jeg synes mine fjordheste kunne tabe sig lidt men ved simpelhen ikke hvad jeg skal gøre synes ikke rigtigt de får noget.

Jeg har to fjordheste, den ene er 8 og den anden 17 år. Lige nu får de 75g fuldfoder og 400g suregrow fra brogården om dagen. Og frøgræs/halm af ædelyst. De går på jordfold.
OBS
Overvejer at begynde at give dem lucerne ved nogen om det feder og hvor meget ville i give dem.?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder ??
  • #1   16. aug 2009 Hvad får de af motion??

Hvis de ikke bliver redet overhovedet kan de jo sagtens klare sgi på hø og deres vitaminer.

• #2   16. aug 2009 Hej
    Jeg kender det godt. vi har en pony som også tager på uden at få ret meget foder men så startet vi med Equifirst classic robust som er til nøjsomme (robuste) pony/heste racer og nøj det hjalp

Vi foder med lidt lucerne og det variere lidt fra mærke til mærke hvad olier der er i. Dog har jeg ikke hørt om heste der er blevet fede af lucerne. Men det bedste råd er at spørge i en foderstof det gjorde vi.

• #3   16. aug 2009 ville sørge for de stod på alt andet end halm, da det sikkert ikke er fordi de er tykke men oppustehed som kommer af halmen de spiser

• #4   16. aug 2009 De står på tørv..
    Den på 17 laver ikke noget går som hyggehest, Den anden på 8 bliver redet 4-5 gange om ugen og bliver redet til konkurrencer.

Kommentér på:
Foder ??

Annonce