{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
489 visninger | Oprettet:

jeres mening om bedømmelser {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg en gang for meget hørt at folk herinde har fået advarsler af admin pga bedømmelse med middel eller lav.. Så nu må jeg ha lov til at udtrykke min forundring...
Hvad skal vi med bedømmelse hvis man ikke må være ærlig ?? Der kan jo være masser af forskellige grunde til at man bedømmer som man gør
Eks : Dårlig billeder så man kun har mulighed for at bedømme ud fra kvalitetet ( det er trods alt et galleri )
At hesten ikke er så pæn at det kan give en høj men fx en middel.. ( Middel er efter mine normer ok )

Så vidt jeg ved tager mange af os hestefolk til stævner.. kåringer.. dyreskue osv.. Tænk engang hvis vi alle skulle have max point fordi dommeren ville blive meldt hvis han gav middel eller lav ??? ( det ville godt nok blive dyrt i rosetter )

Jeg forstår ikke at bruger af HG skriver til admin og brokker sig - for pokker da hvis man ikke kan tåle andet end høj eller ekstra høj så kan man jo sætte et lille flueben i boksen ved - ØNSKER IKKE BEDØMMELSER-

Kan godt forstår hvis brugeren skriver til den anden bruger og spørg hvorfor de har valgt denne bedømmelse, men til admin ????

Og fordi andre syntes ens hest er til middel kan det da godt være jordens skønneste hest ??

FX :
( En af mine hunde er nok den grimmeste på fyn da han var syg som hvalp der ødelagde væksten men derfor er han da for mig den mest fantastiske. )

Jeg høre gerne hvad i andre mener da jeg har rettet henvendelse til et medie ( afsløres senere hvem :-). )
da jeg blev utrolig harm over at høre disse beslutninger om advarsler eller slettelse af profiler hvis man ikke retter sine bedømmelse..
Dette medie syntes det lød som et rigtig spændende emne da der jo er mange gallerier heste hunde biler osv..
- skal lige siges at de blev lige så forundret over HG´s beslutninger over dísse advarsler og spørger hele tiden hvorfor, men det kan jeg jo lige som ikke svare på.. så der måtte jeg jo henvise til hg admistrator..
Men som de sagde at det lød som godt stof smiley

Men skriv endelig jeres mening.. ( hvis i tør

kan jo være vi (jeg)får advarsel - frosset eller slettet for dette indlæg smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeres mening om bedømmelser
  • #1   14. aug 2009 Kira H - når jeg bedømmer heste, bedømmer jeg ikke dens udseende, men indholdet af dens galleri.. Syns det er langt mere fair.. (Prøver i hvertfald at holde det på den måde... der kan ske svupsere) Hvis man vurderer ud fra billedernes kvalitet og tekstens indhold, burde ingen blive støt

• #4   14. aug 2009 Bedømmer som jeg sys profilen fortjener (:
    Jeg kan rigtig godt lide at bedømme hestene, og giver for det meste høj.. Jeg har set profiler med et eneste billede, og dem sys jeg fortjener lav hvis ikke de har skrevet noget heller.. Men så lader jeg være med at bedømme, da jeg ikke sys nogen hest er lav værd..

Har givet middel før, på grund af dårlige billeder og tekst fx.
    Har skrevet i min profil, at hævnbedømmelser bliver meldt, da jeg ikk gider Lav, bare fordi jeg sys deres profil var middel værd.. Har dog aldrig fået en eneste hævnbedømmelse (:

• #8   14. aug 2009 Jani P
    Ja det har du ret i..
    Det er egentlig lidt trist at vi ikk må give andet end høj ?

• #11   15. aug 2009 Når jeg skal lægge en bedømmelse, så ligger jeg både billeder og stamtavle (ja, jeg har befundet mig i avlsverdenen, så jeg er en smule skadet ;o))

Hvis der ikke er en stamtavle, så kigger jeg billeder og teksten.

Men jeg svæver tit blandt høj og middel, har alle mine x-høj endnu, da jeg ikke rigtig har fundet en jeg ville give x-høj.

Kommentér på:
jeres mening om bedømmelser

Annonce