{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
675 visninger | Oprettet:

Årh, hvor jeg savner at ride :'( {{forumTopicSubject}}

Hold op hvor jeg bare savner at have det at lave i min hverdag... jeg blev nødt til at stoppe med min part først i Juni pga nogle problemer i ejers familie, der gjorde at de ikke kunne have mig til at ride ham mere. Og elskede ham rigtig højt, vi var et rigtig godt match, og kendte efterhånden hinanden rigtig godt smiley

Nu har jeg så ikke kunnet ride siden jeg stoppede på ham, fordi jeg ikke kan finde part. Og jeg kan bare mærke at jeg savner det så meget, det er bare slet ikke det samme at skulle undvære heste i sit liv. Det værste er når det ikke er med ens egen gode vilje.

Så ved ikke, hvad jeg skal gøre smiley Der dukker bare intet op, og aner ikke hvornår jeg kommer til at ride igen.

Synes virkelig der mangler noget i mit liv uden heste.

Andre der har det på samme måde? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Årh, hvor jeg savner at ride :'(
  • #1   13. aug 2009 fuck jeg har ondt af dig ;/
    bare jeg er på ferie i et par uger bliver jeg rastløs efter at ride.. ku slet ikke forstille mig at være dig..

har du ikke nogle veninder du kan ride med, eller få lov at ride lidt på en af deres heste en gang i mellem ?(:

• carina j
    carina j Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 9 Følgere: 8 Svar: 17
    #2   13. aug 2009 må jeg have lov og spørge hvor du bor.for der hvor jeg er fra. er der flere der mangler part på deres heste og ponyer.

• #3   13. aug 2009 Desværre ikke smiley

carina: Jeg bor i Nordsjælland, og søger part ved Frederiksværk smiley

Hvis hende, der skrev privat til mig kigger med, vil jeg lige sige mange tak for din henvendelse, kunne desværre ikke svare tilbage på din besked af en eller anden årsag, men Løgstør er desværre for langt væk smiley

• #4   13. aug 2009 træls..

ved du hvad, jeg har brækket ryggen, skete en måned efter køb af helt ny hest.. må først ride om et halvt år i igen hvis jeg er heldig.. sidder med korset hver dag, og må først få det af d. 19. oktober..

før det, havde jeg min nye der skulle tilrides, jeg red stævner på wilma på min profil, underviste naboen og red hendes hest, og ja, så er der lige mine shettere som også skal rides ind i mellem.. æv æv

• #5   13. aug 2009 Neej, hvor er det trist Janni H smiley Så er mit 'problem' i hvert fald ikke særlig slemt. Jeg håber du er rask nok til at komme i gang igen om et halvt år så...

• #6   13. aug 2009 håber jeg virkelig også, skal jeg simpelthen være, for elsker også at ride

• #7   13. aug 2009 jeg føler med jer... jeg kan heller ikke komme ud og ride da min hest er skadet...

• carina j
    carina j Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 9 Følgere: 8 Svar: 17
    #8   13. aug 2009 ok. bor i nordjylland. havde håbet jeg kunne hjælpe dig. desværre.

• #9   13. aug 2009 Ærgeligt smiley Men tak fordi du prøvede hehe

Kommentér på:
Årh, hvor jeg savner at ride :'(

Annonce