Årh, hvor jeg savner at ride :'( {{forumTopicSubject}}
Hold op hvor jeg bare savner at have det at lave i min hverdag... jeg blev nødt til at stoppe med min part først i Juni pga nogle problemer i ejers familie, der gjorde at de ikke kunne have mig til at ride ham mere. Og elskede ham rigtig højt, vi var et rigtig godt match, og kendte efterhånden hinanden rigtig godt
Nu har jeg så ikke kunnet ride siden jeg stoppede på ham, fordi jeg ikke kan finde part. Og jeg kan bare mærke at jeg savner det så meget, det er bare slet ikke det samme at skulle undvære heste i sit liv. Det værste er når det ikke er med ens egen gode vilje.
Så ved ikke, hvad jeg skal gøre Der dukker bare intet op, og aner ikke hvornår jeg kommer til at ride igen.
Synes virkelig der mangler noget i mit liv uden heste.
Andre der har det på samme måde?
sep 2008
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 3 Emner: 151 Svar: 3.194
bare jeg er på ferie i et par uger bliver jeg rastløs efter at ride.. ku slet ikke forstille mig at være dig..
har du ikke nogle veninder du kan ride med, eller få lov at ride lidt på en af deres heste en gang i mellem ?(:
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Svar: 17
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 8 Emner: 304 Svar: 1.450
carina: Jeg bor i Nordsjælland, og søger part ved Frederiksværk
Hvis hende, der skrev privat til mig kigger med, vil jeg lige sige mange tak for din henvendelse, kunne desværre ikke svare tilbage på din besked af en eller anden årsag, men Løgstør er desværre for langt væk
dec 2006
Følger: 74 Følgere: 84 Heste: 4 Emner: 526 Svar: 5.254
ved du hvad, jeg har brækket ryggen, skete en måned efter køb af helt ny hest.. må først ride om et halvt år i igen hvis jeg er heldig.. sidder med korset hver dag, og må først få det af d. 19. oktober..
før det, havde jeg min nye der skulle tilrides, jeg red stævner på wilma på min profil, underviste naboen og red hendes hest, og ja, så er der lige mine shettere som også skal rides ind i mellem.. æv æv
jun 2007
dec 2006
Følger: 74 Følgere: 84 Heste: 4 Emner: 526 Svar: 5.254
dec 2005
Følger: 115 Følgere: 102 Heste: 7 Emner: 87 Svar: 335
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Svar: 17
jun 2007
Årh, hvor jeg savner at ride :'(