{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
354 visninger | Oprettet:

Hjælp ! Foder {{forumTopicSubject}}

SKal have købt foder til hestene, og det som de fodre med i stalden er ikk noget mine heste skal have.

Så kender i noget godt foder til en plag på 1 år ? Vejer ca. 400 kg.

Samt en traver hoppe på 11, som bliver trænet hver dag, dog rides hun ikk hver dag og det er ikk særlig hård træning ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp ! Foder
  • #1   11. aug 2009 traveren: er det en der er nem at holde huld på? er den nøjsom? eller er den kulret, mager, doven??

det bedste du kan gøre for plagen er suregrow smiley kan dog ikke huske hvilken fase...

• #2   11. aug 2009 Har fået et stykke papir med info om Suregrow, men det står at det er tilskudsfoder til heste på græs. Men længere nede på et skema står der han skal have
    0,75 kg suregrow
    0,75 kg lucerne
    og evt. havre samt min 4 kg. hø

Men da vi bruger wrap hvor meget vejer en flage så ? Det er en alm størrelse wrap balle ?

Traveren får kun græs nu og har en meget pæn form, hun taber sig ikk eller noget. Hun er bestemt ikk doven , så der skal slet ikk havre i fodret

• #3   11. aug 2009 jeg mener bestemt at suregrow er et musliprodukt, som dækker den ind med de vitaminer og mineraler der kræves for at vokse.
    og ja, det er en god ide med MEGET grovfoder ved siden af.

en stor wrapskive kan sagtens veje 15 kg. men jo vådere det er, jo mere skal de spise, da det er TØRSTOF indholdet du regner ud fra.
    som tommelfinger regel skal du give 2 kg wrap på 100 kg hest.

traveren ville jeg fodre med leisure mix fra brogaarden. også et super godt musliprodukt med minimalt indhold af stivelse.

• #4   11. aug 2009 jeg ville nok fodre plagen med stud&youngstuck fra spillers, ellers er der breeder fra tjørnehøjmølle.. til travhoppen kan du evt. bruge cool mix'en

begge fodre-producenter forhandles ved land & fritid smiley
    du er vekommen til at spørge mere, hvis det er.. jeg arbejder der selv, og du kan finde en butik i nærheden af dig på hjemmesiden

Kommentér på:
Hjælp ! Foder

Annonce