Efterlysning, Walando ungarsk varmblod {{forumTopicSubject}}
Jeg søger efter en vallak på omkring 7 år, som er omkring 167 i stg,
Han stod til salg hos Team Søndergaard i 2007/2008.
Han blev solgt til en pige/dame som have givet ham et for småt dækken på, som så havde lavet et stort sår på lansemærket og længere ned ad ryggen og herefter kom han tilbage Team Søndergaard og var igen til salg.
Herefter har jeg så via en anden bruger her på HG fundet ud af, at han er endt i Sønderjylland, men om det var hos hende med den lille dækken, eller efter, aner jeg ikke,.
Hvis der er nogen der kender til ham, må I meget herne skrive, til mig.
Her kommer lidt info om Walando (som iføgl. anden HG bruger har fået nyt navn):
- Rød med 3 høje, hvide sokker og en stor bred blis. Hvid på den ene side af underlæben, muligvis på begge sider.
- 167 cm.
- Ca. 7-8 år
nov 2006
Følger: 13 Følgere: 17 Heste: 2 Emner: 50 Svar: 337
http://hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=182170
feb 2007
Følger: 74 Følgere: 87 Heste: 6 Emner: 2 Svar: 235
vi er os utrligked af vi ikke fik den men den var en trak for vågen ;D
nov 2006
Følger: 13 Følgere: 17 Heste: 2 Emner: 50 Svar: 337
Jo tak, jeg håber også jeg finder ham, men regner ikke med det. Irriterende, at han har skiftet navn, det gør det jo en del sværere.
Ja jeg tror godt han er vågen, men det var også sådan en hest jeg var på udkig efter. Han virkede til at have et godt hovede, men lidt af en gadedreng, som kunne virke voldsom og som skulle vide, hvor skabet skulle stå, men uden at være hård eller lign.
Dog er han temmelig stor til mig, så det vile måske være min største betænkelighed. Det kan godt knibe for mig i dressuren, når de bliver for lange, eller for store.
Kan du huske, hvornår I var hos Uffe og kigge på ham?
feb 2007
Følger: 74 Følgere: 87 Heste: 6 Emner: 2 Svar: 235
Efterlysning, Walando ungarsk varmblod