hvor heldig kan man være {{forumTopicSubject}}
jeg går i 10. klasse og skal i brobygning 4 uger lige efter efterårs ferien. Jeg har fået lov til at gå i praktik hos min ridelærer ute Lehmann hele måneden
så jeg får min hest og min hund med og så skal jeg bo hos hende og få undervisning og selv hjælpe til på stedet. det bliver bare MEGA fedt. 4 uger bare med heste og undervisning hehe.
Og ugen inden altså efterårs ferien er jeg i Tjekkiet med hesten vi skal ned til Honza Blaha ham der var med til gala show. og i Tjekkiet får undervisning og skal lave en opvisning.
Morten Thomsen gammel OL dressur rytter skal også med til Tjekkiet han er fra Danmark og han var med i OL i 2000 tror jeg nok.
DET BLIVER BARE FEEEDT
dec 2003
Følger: 216 Følgere: 211 Heste: 1 Emner: 529 Svar: 1.220
Woody mener jeg
dec 2004
Følger: 42 Følgere: 40 Emner: 81 Svar: 399
dec 2003
Følger: 216 Følgere: 211 Heste: 1 Emner: 529 Svar: 1.220
jamen mangler i ikke lige en hjælper eller en til at holde heste eller blablabla hehehe
glæder mig bare for viildt..
det vi skal vise til opvisningen er noget der aldrig før er vist nogen steder hehe og hele opvisningen går ud på at lave ting der aldrig er gjort med heste før JUBIII.
måske er det vist før, men ikke sådan for alvor i offentligheden.
og der har været snak om at det er nogen af verdens mest proffesionelle ryttere der kommer og der kommer tilskuere fra hele verden :-S
dec 2004
Følger: 42 Følgere: 40 Emner: 81 Svar: 399
shit man! at du tør:p
men jeg erfrisk, hvis i lige maangler en:P
hvor heldig kan man være