{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skævt kryds?
  • #1   3. aug 2009 nogle er født med det..

evt få en kiopraktor ud.. de kan måske gøre noget ved det

• #2   3. aug 2009 Anbefaler Tove Due

• #3   3. aug 2009 Min hest, som jeg har haft siden han var plag, er skæv i krydset. Det har aldrig generet ham, ingen svagheder, ingen gode eller dårlige sider eller lign....jeg kunne ikke drømme om at gøre noget ved det. Han er jo vokset op sådan og har sat muskler osv...og helt ærligt så har jeg virkelig svært ved at tro, man kan rette sådan noget....når heste obduceres, så skal der to mand stærk, en hammer og en sav til for at "skille" dyret ad....

• #4   3. aug 2009 Min hoppe Magic har skævt kryds, og det vil jeg bestemt ikke gøre noget ved smiley

Dyrlægen sagde nemlig da vi købte hende, at det ikke ville have nogen som helst betydning med mindre hun skulle op og gå grand prix og den slags svære ridning.

Hun har heller aldrig været besværet af det på nogen måde i de knap 6 år jeg har haft hende smiley

Så hvis det er ligesom det min hoppe har, synes jeg bestemt ikke der er nogen grund til at gå ind og rode i hesten pga. det.

Og ja, tror bestemt ikke det er sjovt for en hest, at få rettet krydset hvis det kan lade sig gøre.

• #5   3. aug 2009 Akademisk dreussr kan rette en masse ud. Det ville jeg vælge også knokle et halvt år og hvis det inden effekt har haft ville jeg få en behandler ud

• #6   3. aug 2009 Hvorfor forsøge at behandle på noget, der fungerer perfekt ???

• #7   3. aug 2009 hvis du kigger til et normalt dressurstævne så kan du se over 50 % af hestene har skævt kryds. Så er hesten haltfri så lad det være. Er den halt så få den undersøgt.

• #8   3. aug 2009 Ja havde dyrlæge ude og handelsundersøge, ej skæv haleføring, pyt det der mange der, ingen betyding!!!
    Har ikke haft meget glæde af vores galop endnu, har nu fået at vide, at nok har noget i klemme eller er skæv, så får kiropraktor ud torsdag.
    Vil også sige fungere hesten så ja ingen er jo perfekte, men kan altså få betydning for bevægelserne mere end man lige tror.

• #9   3. aug 2009 Min har det (har dog først fundet ud af det idag selv om han nok har haft det længe) Han har altid, ikke villet have renset højer baghov. Når man har taget den har han altid støttet sig op af en smiley

• #11   5. aug 2009 Min gamle unghest blev aflivet pga skævt kryds det var så os meget meget slemt. Men jeg vil som de andre råde dig til at få en kiropraktor ud til at vudere hvor slemt det er, det afhænger jo os meget af hvilket niveau du skal bruge din hest på. Men så vidt jeg ved er der masser af top heste som er skæve i krydset. Men igen det afhænger jo af hvor slemt det er om det påvirker din ridning.

Kommentér på:
Skævt kryds?

Annonce