{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
374 visninger | Oprettet:

HØR HER ALLESAMMEN {{forumTopicSubject}}

traver chianti her inde fra er døden nær!
Jeg var ude på folden da jeg gik forbi hende og hun stod og rystede jeg tænkte jeg ville tage hende med ind for det så ik så godt ud..
Men hun ville ikke gå.
Jeg hentede louise og hun ringede efter dyrlægen men der gik først 1 § time før han kunne komme.
Vi stod og ventede og enlig kom han, vi havde også lagt tæååer på chianti..
Han stod bare og gættede hvad det kunne være og gav hende noget smertestillende og sagde vi skulle ringe hvis det blev slemmere..
Og det gjorde det.
vi ringede efter louises dyrlæge og han undersøgte hende og det var et eller andet der var sket nær hoften.
vi fik chianti gratis men de sagde ik noget om om hun havde æret skadet men vi tror det er en gammel skade som er opløst igen!
Så en der hedder åernille kørte hende på dyrhospitalet.
Og nu venter vi bare for hvis det er det vi tror skal stakkels chianti aflivess smiley
jeg glemte lige at sige at resten af rideskolen var i legoland også ringede vi efter en som sad i rådet og havde været med til at købe hesten.
Og vi fortalte bvor skidt den havde det. men hun gad bestemt ik at komme og hun kunne nå at være der en halv time før dyrlægen det synes jeg der er for dårligt.
Og tatjana r her inde har mistet såååååå menga ponyer hun har passet over8 på få år og nu ville chanette b her inde ikke passe chianti fordi hun har en hest på prøve også ville tatjana og nu er stila kommet væk og hver gang tatjana skal passe en sker der et eller andet med den..!
Det er virkelig synd og jeg håber ikke chianti skal dø smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HØR HER ALLESAMMEN
Kommentér på:
HØR HER ALLESAMMEN

Annonce