{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
936 visninger | Oprettet:

ADVARSEL {{forumTopicSubject}}

Endnu en advarsel!
Fra Ulla i Lemvig har vi fået følgende som vi selvfølgelig bringer med det sammen.
Hej jeg har fået henvenelse fra en Edward Martin over mail, han skriver følgende:

Hello,

My name is Mr Edward Martin from England, i came across the advert of the sale of your saddle.I would appreciate if you mail me pictures,all necessary information as well as your last asking price.
Thanks and hope to hear back from you with all necessary details.
Edward.

Hej,
Mit navn er Edward Martin fra England, jeg stødte på en annonce for salg af din sadel.jeg ville sætte pris på, hvis du mailer mig billeder, alle nødvendige oplysninger samt din sidste prisforlangende.

Tak og håber at høre fra dig med alle nødvendige oplysninger.
Edward.

Her er hans mailadresse: edward martin edmatin2003@yahoo.com
Hvordan kan I hjælpe med at advare andre her på nettet. Jeg tror nemlig at det er en af de svindlere der er på spil. Jeg har modtaget mailen to gange med tre dages mellemrum. Jeg har ikke skrevet tilbagetil ham. Håber at I vil hjælpe med at sende budskabet videre, der der desværre nok er nogle der tror blindt på ham og sælger en sadel til ham og det kan jo komme til at koste mange penge i sidste ende.

Redaktionen: Vi kan selvfølgelig aldrig være sikre på om folk er ærlige eller uærlige, men på den anden side kan man aldrig være for forsigtig. I de seneste dag har der været en del skriverier om handel på Den Blå Avis, QXL og lignende, hvor folk enten ikke modtager deres varer eller deres betaling for fremsendte varer. Det er et generelt problem som vi på heste-nettet.dk i øjeblikket arbejder på at løse.

Kilde: Ulla fra Lemvig

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ADVARSEL
Kommentér på:
ADVARSEL

Annonce