{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
891 visninger | Oprettet:

Min hest slikker i sine sår {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen!
Hvis I har set "Swoop the Movie" på min profil, ja, så ved I tydeligvis, at han bestemt ikke er en helt normal hest. Han er faktisk temmelig random.

Men hér igår tog jeg ham i noget, der var endnu mere mærkeligt - Han har et sår på sit bagben (og han læger meget langsomt) og det sætter han sig på røven og slikker i!

Er det normalt? Er det ikke kun hunde der gør sådan noget? XD

Men vigtigst - Hvad gør jeg for at få ham til at stoppe? Jeg har smurt det med skinhealer og sprayet med jod, men han er en hest, der skal smage på alt - Men han bliver jo ved med at slikke det op?

Er det ikke dumt at pakke det ind?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hest slikker i sine sår
  • #2   19. jul 2009 Vi har også ladet ham gå længe uden at smøre det - Men han healer meget langsomt, og nu er fluerne begyndt at gå i, så det bliver bare større og større!

• #3   19. jul 2009 Det er sikkert på grund af fluerne han gør det. De "stikker" jo i det. Kan i ikke komme... ja et plaster på så der ikke kommer fluer i? xD

Findes der ikke noget creme som størkner rundt om og på såret så der ikke kommer noget i det? Hvis der gør det, så brug det. X)

• #4   19. jul 2009 Taz
    Det er meget fint, problemet er bare, at han får allergiske reaktioner når han får alt for mange slags vitaminer. (:

Moe
    Vi har brugt flydende plaster, som danner en hinde - Men den forsvinder sporløst... XD

• #5   19. jul 2009 Taz
    Det er uvist, men bare da vi gav ham en vitaminkur fra Hippolyt, så fik han reaktioner, så vi skal ikke nyde noget. Han er dog dækket ind med vitaminer, men kun lige præcis, og får samtidig energiolie, så han kan ikke tåle at få meget mere.

• #6   19. jul 2009 Det er normalt de slikker sig i såret, det ville de jo også have gjort i naturen, for at holde det rent. bare sørg for at vaske det en gang om dagen (ved ikk hvor voldsomt det er) så du også holder det rent. Evt. vis det er slemt læg et hygiejnebind(staves) , på såret og læg en bandage om. husk den ikke må være på hele tiden. det skal jo også have lidt luft. smiley held og lykke.

Kommentér på:
Min hest slikker i sine sår

Annonce