{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
897 visninger | Oprettet:

Dækken/udstyr vask - Nordjylland {{forumTopicSubject}}

Hej!

Er der nogen af jer der kender et sted hvor de har en dækkenvaskemaskine/tager dækkener ind til vask i nærheden af Hjørring?

Vi har haft en seddel op i stalden, med et sted omkring brønderslev/vrå, men den er selvfølgelig blevet pillet ned ved sommer rengøringen. Mener hun hed Iben Haugaard, eller noget i den retning.
-Nogen herinde som har erfaring med hende og har hendes nummer?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dækken/udstyr vask - Nordjylland
  • #1   18. jul 2009 Du kan i Hjørring maskine center

• #2   18. jul 2009 Er de ik halvdyre?
    -Desværre har en af mine venner oplevet rigtig dårlig service deroppe, da hun skulle have et vasket i vinters. Hun fik afvide at det ville vare en uge, men der var det ikke tilbage. Hun var inde flere gange derefter og fik samme besked, og da hun var inde en måned efter fandt hun ud af at de ik engang havde sendt det afsted endnu, men bare lå ude bagved.

Jeg ved også at Marcus tager imod rensetøj, deriblandt dækkener. Fik et vasket sidste år deroppe og det var super fint. ;en de tager 240kr for det, og det er lige i overkanten når jeg har 2 der skal vaskes.

Any other succestions, any one???

• #3   18. jul 2009 Jeg har altid fået vasket der og har aldrig haft problemer, kan ikke huske den nøjagtige pris, men det et ikke over 150 pr dækken. Er det ikke dig der også har hest på Langager?.

• #4   18. jul 2009 Jep... -Lidt endnu ihvertfald. :0)
    Flytter til århus, så vil gerne have alt udstyret vasket og klar inden, og har ikke fået taget mig sammen til at få vasket dækkenerne fra i vinters... -Der er jo lææænge til efteråret... he he

• #5   19. jul 2009 Syntes nok jeg kunne genkende din flotte hest. Ja Aarhus er også en dejlig by, har du fundet arbejde der over?... Jeg mener at det enten er mandag eller tirsdag man kan indlevere sine dækner... Men har du prøvet at søge på nettet omkring dækken vask?, syntes man kan finde næsten alt på nettet...

• #6   19. jul 2009 takker... smiley

Jeg skal begynde at studere, det er derfor jeg må flytte derned.
    Jeg kunne ikke lige overskue at skulle lede hele nettet igennem og sortere ubrugelige links fra... he he

• #7   20. jul 2009 Ok det bliver da spændende... Tror måske også det er begrændset hvor mange steder de vasker dækner.

Kommentér på:
Dækken/udstyr vask - Nordjylland

Annonce