{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

Glad - tilridning + føl + galop {{forumTopicSubject}}

Skal lige ud med dagens (og gårsdagens) nyheder!
I går morges klokken 07.59 fik noget families hoppe et dejligt føl. 14 dage for tidligt, så hoppen havde ingen mælk! Føllet blev en rød hoppe med skudstjerne, snip og 4 hvide sokker.
Føllet er endnu ikke navngivet, da dyrlægen er sikker på hun ikke overlever mere end et par dage.
I går kunne hun ikke engang rejse sig alene, men det kan hun nu. Hendes mor har fået noget af dyrlægen så hun nu laver mælk til sit føl, og føllet er begyndt at trave lidt så godt hun kan på sine alt for lange stylter til ben!
Hun vrinskede da hun hørte min stemme i dag :')

Her til aften skulle jeg ride hendes far på 5½ år. Han har kun haft rytter på 4 gange før, men tog den rigtig rigtig pænt med fremmedrytter og vi kom lidt længere ud i longen. Han er begyndt at forstå lidt tøjlesignaler samt forsigtig benhjælp! Skal hjælpe med ham igen smiley

Så skulle jeg oogså prøve føllets farmor, bare for at ride lidt på hende. Jeg galoperede fint gennem folden, til trods for at hun har de rødes temperament. Det var fedt at galopere for kun anden gang efter 2 styrt der havde skræmt mig!

Føllet skal måske hedde Rising Life, fordi hun har fået lysten til livet igen, men hun vil kun få et fast navn om 10 dage når dyrlægen er overbevist om at hun nok skal overleve!

Undskyld det blev langt, men kunne have skrevet en hel roman om det!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Glad - tilridning + føl + galop
  • #1   16. jul 2009 Stavefejl er gratis, specielt når man er i det her hmuør!

• #2   16. jul 2009 Ej hvor dejligt smiley

længe leve din lille pige smiley

• #3   16. jul 2009 Hehe smiley
    tillykke med hende - hun SKAL da overleve og så SKAL hun da hedde Rising Life!! smiley det er da super godt - og ville passe godt til hende smiley

• #4   16. jul 2009 Ja smiley
    Tak!
    Sad helt tilfældigt og hørte Frostbite med MLTR i går, da jeg så på lyrikken dertil, den sang er som skrevet til vores lille føllepige!

"I'm going over what you said
    The words keep ringing in my head
    What happened to the promises
    The promises we made"
    -Dyrlægens ord der ikke holder stik

"Nobody knows what I'm going through"
    -Ingen ved hvad hun går igennem

"(I had to let you know) I keep thinking of you
    (I can't let go) You know it's all that I do
    (I had to let you know) 'Cause you are still on my mind all the time
    Don't leave me hanging
    You had me branded (Branded from the start)"