{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
514 visninger | Oprettet:

mette a
mette a
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 55

MILLITARY {{forumTopicSubject}}

kunne godt tænke mig at vide hva andre syntes om millitary?? jeres mening om sporten, og evt oplevelser, har i selv redet det???

jeg er selv vokset op hos min PAP ONKEL (pleje familie) på et stutteri blandt millitary og jagt heste, så for mig ligger det naturligt at ride millitary,

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MILLITARY
  • #1   13. jun 2004 hey

har ingen ting mot milltary...veninna mi rir på landsplan og jeg kunne tenke meg å prøve det selv engang...bare sånn for moro skyld

• #2   13. jun 2004 Hej
    Jeg elsker military red det selv på min gamle pony og er ved at træne min nye op til det også

• #3   13. jun 2004 jeg synes det er en lidt farlig sport så jeg har aldrig redet det...

• #4   13. jun 2004 Jeg syntes ikke det er farligt man skal bare have den regtige træning og hjælp så man ikke gør noget dumt

• mette a
    mette a Tilmeldt:
    jan 2004

#6   13. jun 2004 man skal jo også bare huske at der i millitaryen også indgår dressur og ridebane spring.
    på vores bane er alle forhindringerne i tærrenget bygget sådan at de falder nemt ned lige som de gør i ridebane springningen, på vores bane er der blevet holdt over 100 millitary stævner og der er kun sket 1 ulykke med hesten, det var oven en lille halmballe forhindring som der blev redet skævt på. så hvis banen overholder sikkerheds reglerne så mener jeg ikke det er mishandling at ride det.

• mette a
    mette a Tilmeldt:
    jan 2004

#8   13. jun 2004 jeg har selv kun redet millitary 2 år i Danmark, men der er mange andre lande der har strengere regler for Millitary end Danmark har.
    hos os kommer myndighederne hver 2 uge og tjekker banen, og hvis man ændrer noget på banen skal myndighederne have besked og have godkendt dem inden man ændrer noget.
    jeg ved at sådan er det ikke i Danmark,
    har en lille millitary bane i Danmark og den er ikke blevet tjekket af nogle, men den er bygget efter reglerne der hjemme.
    der er vist ikka mange regler i England, jeg syntes at der over gælder det kun om at bygge det mest syge spring, selv om der bliver dræbt mange ryttere og heste

• #9   13. jun 2004 ja men alligevel... hvis hesten glider eller rammer springet...

• mette a
    mette a Tilmeldt:
    jan 2004

#10   13. jun 2004 hesten kan også glide og styrte i Ridebane springning.

Kommentér på:
MILLITARY

Annonce