{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
561 visninger | Oprettet:

RIMELIG klammo ;) {{forumTopicSubject}}

Idag skulle mig og to veninder på en hyggelig tur i skoven. Den var også hyggelig lige indtil vi kom til den sidste strækning, hvor det så var meningen vi skulle strække ud i galop. der lå en død gris inde mellem træerne! Lady og Rosa red lige forbi, Men Candy-Som jeg red på, stoppede op og fnyste rimelig højt.! jeg troede først hun bare var en tøs, (hun kigger på ALT når vi er i skoven) men da jeg kiggede ind mellem træerne så jeg den. en lille klam pattegris. den var vel 3-4 mdr. helt blå/grøn af mug osv, og den var omsværmet af fluer. der var en svulst ud af maven hvor dyrene bare kravlede ind og ud af den.
vi red videre, og da vi kom tilbage til stalden fortalte jeg det til en veninde og ridelæreren. mig og min veninde bestemte os for at køre op og se om den stadig var der. det var den! så vi ringede til politiet og fortalte om situationen. først fik vi fat i en politi betjent, og da han havde fët hele historien, viderestillede han os til en anden som skulle tage sig af det! han kunne så fortælle at vi skulle ringe til falck da det ikk vr noget de kunne gøre noget ved. så vi fik et nummer og ringede til falck. det viste sig at være falck på Sjælland, de kendte jo ikk lige så meget til den lille skov på landet i østjylland. endnu engang blev vi omstillet, denne gang til århus. heller ikke her kendte de den lille skov, så vi blev for sidste gang viderestillet til falck i Randers. de fik hele historien, og vi skulle forklare hvor det var og hvor stor den var. Helt ærligt ! vi er hestemennesker.. hvad ved vi om grise? han spurgte om den var 10 eller 20 kg. vi sagde 15 smiley hvor søren sQ vi vide det fra. det endte så med at han ville komme og hente den. vi satte os op på en bænk ved vejen, hvor vi sad og gloede i en halv time. de kom ikk.. så vi blev egnige om at de nok først kom senere da det ikk var så vigtigt..

men hold kæft hvor er det bare lamt at folk ikk vil betale for at få DAKA ud, og så istedet smider de døde dyr i skoven. det har været et problem før, der hvor jeg rider ! !
det lugter og er mega klamt!!

sys bar i sQ ha del i min super dejlige oplevelse :S

hehe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RIMELIG klammo ;)
Kommentér på:
RIMELIG klammo ;)

Annonce