{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
596 visninger | Oprettet:

NØJ han blev banqe {{forumTopicSubject}}

Jeg havde liqe fået sat træktovet fast i grimen, også for han øje på de wrap-baller der var blevet lavet dagen før på gården. Han var rigtig tæt på at trave mig ned, han turde bare ikke at gå hen til lågen og komme op i stalden pga af der var de der wrap-baller ude på folden smiley øjh, så jeg fik slet ikke redet, men når jeg skal ned til ham imorgen er de der jo sikkert også, er der så noqen der har en idé til havd jeg kan qøre ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NØJ han blev banqe
  • #1   3. jul 2009 tag en hingstekæde på ham, og sæt ham på plads

• #2   3. jul 2009 Du skal <b>ikke</b> tage en hingste kæde på og bare hive til, så gør du ham meget mere bange .. Ligesom Cecilie siger - hvis ham at det ikke er farligt..

• #3   3. jul 2009
    © • SHJ ' : Hehe god humor smiley Det er ligesom at råbe "HOLD NU OP MED AT VÆRE BAAAANGE!!!!!".. Det hjælper stensikkert xD

Ej, tag det stille og roligt. Nus den lidt og tal roligt. Tag lidt guffeluf med og ser det forhåbentligt bedre..

• #4   4. jul 2009 Hmm bliver egentlig lidt rystet over hvordan nogle vil tackle sådan en situation. #hingstekæde på og sæt ham på plads".
    Den gør det jo ikke fordi den vil være fræk så hvorfor skal den have skælud? Det er som Ida&Natasja . skriver ligesom at råbe til den at den ikke må være bange. Den gør det ikke for at være dum men reagerer på sine instinkter og dem kan man sgu ikke tage fra dem. Eller det kan man godt men man ender jo med at knække hesten og gøre den deprimeret. Uhh godt jeg ikke er jeres heste!

Ville tage det stille og roligt og have noget tålmodighed med at lade ham se det an og ikke presse man og sige "du skal". Lad ham danse lidt rundt hvis han gør det, tag dybe indandinger og tal ham til ro. Dybe indåndinger kan gøre underværker fordi den hører at du tager det roligt.
    Tålmodighed er nøgleordet for at have med heste at gøre :O)

• #5   4. jul 2009 Og som Maja skriver, kan du få en anden hest fra folden til at gå forrest og giv ham nogle godbidder :O)

• #6   4. jul 2009 Tak for hjælåpen smiley det hjalp sku! (borset fra han trådte på min fod .. xD men jeg fik ham ind )

• #7   4. jul 2009 Hehe av av, min vallak stilte dig også på min fod igår og ville bestemt ikke flytte sig, det var jo varmt og så bevæger man sig ikke mere end højst nødvendigt ;O)

Kommentér på:
NØJ han blev banqe

Annonce