{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
259 visninger | Oprettet:

sut.. :S {{forumTopicSubject}}

vil bar lige fortælle lidt om min første fredag i gymnasiummet.. hehe ret sjovt..

Tjah er jo sut i år (1g'er)
Så på dr.lund gymnasium har man en tradition om at gå ned til en stor sø, hvor sutterne bliver hånet.. hehe.. så skulle selvfølgelig der ned..
da vi kom der ned, (vi var jo en masse sutter) så stilte jeg mig bagerest fordi viste at nogle af drengene fra 2 kendte mig... så for de ikke skulle ku se mig... pludselig råber en der hedder christian fra 2g: Hey, vi tar Madsen's lille søster.. jeg spurter af sted (fordi jeg ved jo godt det er mig de mener) men kommer jo selvfølgelig ikke langt inden han har indhentet mig.. så kommer en der hedder tobias og en til, som tar i mig.
men får så heldigvis fat i en mel pose som jeg strøer ud over tobias mens de slæber mig igennem alle de andre 1g'er... vel og mærket ingen af mine veninder hjælper mig, de råber bare.. blir så løftet hen blandt 2g'erne hvor de overdænger mig med eddike, mel, aguker osv... så står jeg lidt der, men så kommer tobias igen.. jeg skulle jo selvfølgelig videre.. arh så han løfter mig videre, får så noget ulækkert dressing alla noget ned af ryggen, han skubber mig videre hvor jeg får mosevand ned over mig. jarh ulækkert...
så går vi så videre, og han vil ha mig ned i søen, hehe får han så ikke.. så står jeg og snakker med nogle af tøserne der overe.. pludselig har han samlet en masse drenge og vil ha mig i søen.. flygter så heldigvis fra dem.. hehe..
så fik vi en øl og noget.. så da han kommer igen sprøjter en der hedder astrid ham med øl i håret.. hehe men stopper ham sq ikke.. skal bar i.. kom jeg så også til sidst.. men kom han oss..

syns ikke der er helt fair.. hehe men sjov.. så blev man da også lige budt velkommen..
menh jeg var så den der fik aller mest... smiley var i bad i 2 timer efter for at få alt melet osv ud af håret...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sut.. :S
Kommentér på:
sut.. :S

Annonce