{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.443 visninger | Oprettet:

Fia Dufour .
Fia Dufour .
Følger: 1 Emner: 58 Svar: 268

Hævede nymfekirtler, hoste, tænder??? {{forumTopicSubject}}

Hej...

håber virkelig der er nogen som kan berolige mig med egen erfaring...

købte min hest for 6 uger siden... den første uge var der ikke noget.

Efter den først uge hostede han hver gang vi satte ham i trav, ca. 3 gange....

så fandt jeg ud af at det var noget meget dårligt halm han fik... efter to uger fik vi ham rykket til et meget bedre sted.

Han kan gallopere helt vildt ude på folden uden at hoste en eneste gang.

det skal siges at jeg er meget nybegynder, så han bliver på ingen måde reddet hårdt. vi hygger mest.

vi har så lige aft dyrlæge på her for en time siden. han havde ikke feber og han kunne ikke høre noget på lungerne. Men kan havde en hævet lymfekirtel og lidt snot i samme side.

Dyrelægen anbefaldede os at få taget rynkelbilleder af hovedet for at se på tænderne og en kikkertundersøgelse i halsen...eller starte med antibiotika og vente i 3 uger med at ride på ham. Men han sagde at hvis det virkede, ville der være stor chance for at det kom igen.

Vi har så valgt at tage antibiotikaen. Og se om det virker, og hvis det kke gør vil vi self. tage den store undersøgelse.

Er der nogen her som har nogenlunde samme oplevelser??? eller er det dumt ikke at tage den store undersøgelse?

eller har i nogetforslag til hva i tror det er?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hævede nymfekirtler, hoste, tænder???
  • #1   25. jun 2009 er han blevet tjekket for kværke ???

kommer der noget ud af næsen når han spiser ?

• Fia Dufour .
    Fia Dufour . Tilmeldt:
    jul 2008