{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smed? hvornår?
  • #1   23. jun 2009 Vil klart mene at efter et år skal ham have smed

• #2   23. jun 2009 Min får konsekvent smed hver 6 uge.
    Så er jeg sikker på at hans hove altid er i tip top stand. Jeg har ikke en skid forstand på om hovene er gået lidt skæve eller andet. Der kan jo være små ting i vejen som kun en uddannet smed kan se!

• #3   23. jun 2009 man siger at hovene skal beskæres hvert 2-3 mdr..
    Vil mene 1 år, er lige at strække den en tand for meget.

• #4   23. jun 2009 jamen de er helt fine. +hun slider dem selt når vi rider på vej. kan man så det på nogen måde. de smulre lidt i strålen?kan det betyde smed??

• #5   23. jun 2009 ville nok mene, at du skulle til at få tilkaldt en smed, selvom du synes de ser fine ud, og de bliver slebet på asfaltvej osv .. .så kan det godt være at hoven bliver slidt forkert, og måske ender det med, at den får forkert benstilling smiley ...
    min får også konsekvent hver 8. uge .. men han går også med forsko .. men alligevel ...

• #6   23. jun 2009 okay jeg troede det var meget dyrere;) er der nogen som kender en god billig smed;)? nær hjørring(9800)

• #7   23. jun 2009 Vores får hver 2 mdr. Synes 1 år er meget og gå, hvad med strålen den skal da beskæres.

hun må også være meget langtået nu efter 1 år.

• #8   23. jun 2009 Jeg giver 400 kr per gang. Så det er jo ikke al verden.

F.eks skal min hest have forsko på nu fordi smeden sagde han var begyndt at stå en smule skævt på det ene forben, så det skal rettes med sko, mens han er ung. Jeg havde aldrig selv opdaget den fejl før det var for sent at gøre noget ved det.. Derfor er det vigtigt at en proff kigger på hovene også selvom de ikke er synligt lange smiley

• #9   23. jun 2009 Kan det virkelig passe at du, en pige på 13 år, som tilsyneladende kunne have vidst mere om faget, selv har ansvaret for at have ansvaret for noget så vigtigt som din hests hove? ved dine forældre eller andre der hjælper dig ikke noget om det ?
    Et helt år uden smed er godt nok længe, og lyder ikke sundt efter min mening. Det er utrolig vigtigt at pleje hestens hove.

• #10   4. jul 2009 jah det er min onkel som har den og føllet og nogle køer. jeg tror måske han tror der kke skal så meget til at have hest? men han er så sød at have givet os en hest så... men hvis jeg siger det til ham vil han også forså det, han ved jeg har styr på det. Jeg ville også gerne have jeres mening for at være sikker.

Kommentér på:
Smed? hvornår?

Annonce