{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
729 visninger | Oprettet:

Forelsket i en hest.. kender i det.? {{forumTopicSubject}}

kender i ikke det at man bare forelsker sig total i en hest hvor man bare godt ved at der er flere ting der taler imod end for...

har forelsket mig i din smukkeste hest
negative ting
Han er Hingst
Han har ingen tavle
han er ikke tilredet ordenligt
han 13 år..
har ikke tiden eller pengene lige nu.

positive ting.
han er bare for lækker
omgængelig, går på fold lige ved siden af hopper og siger ingen ting..
ville være okay at ride til..

men fuck der er bare så mange negative ting ved ham..
men er stadig så dybt forelsket..

skulle bare lige ud med min glædes frustration..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forelsket i en hest.. kender i det.?
  • #1   20. jun 2009 det er sq træls sådan noget... men så må du jo spare op til ham...

• #2   20. jun 2009 de fleste af de negative ting kan jo "ordnes"

Du kan sætte ham til en proff berider

kastrere ham

så er der kun 2 ting du ikke kan gøre noget ved

13 år er ingen alder smiley

• #3   20. jun 2009 kender det!! ;D er også vildt forelsket i en shetlænder som jeg så i knuthenborg park & safari (lidt dumt måske at forelske sig i en pony dér ? ) men hvis jeg boede et sted eller kunne finde ok pris til opstaldning, ville jeg da have spurgt om jeg ikke måtte tage det med hjem ;D haha..

• #4   20. jun 2009 Sådan var det med Swoop smiley
    Ville have en lærehest, en varmblod - Forelskede mig i en 9 måneders Irish Cob plag, grim som bare fanden, endda en hingst, i BELGIEN - Og som stedet ville beholde. Men skæbnen var med mig - Fik ham lidt under et år efter smiley

• #5   20. jun 2009 Har virkelig taget det op til overvejelse, for han er bare hesten...
    men tid og penge er ikke altid noget der passer sammen, er pt. på SU. men kan heldigvis se ham når jeg vil, for hende der ejer ham har lånt min pony til hendes datter.. og hun siger hele tiden hjem før pris men lidt svært når jeg ikke har pladsen til at tilbyde ham et hjem.. hvis han var en shetlænder var der plads nok men ikke til en DV...

var også ved at tage ham med hjem idag, men det syntes kæresten ikke om..

rigtig frustrende

• #6   20. jun 2009 DISTURBIA - Nu med Lusitano! .
    kan være skæbnen kom forbi mig også. håb for det da.
    det var da lidt en anden hest du fik dig istedet for,

• #7   20. jun 2009 kender det.. jeg forelskede mig en en helt fantastisk hingst. og jeg troede aldrig jeg ville komme til at ride på ham.. og jeg trode slet ikke at vi ville komme til at købe ham.. men en dag efter jeg havde gået op og ned af ham i over 2 mdr får jeg lov af min ridelære til at ride på ham og nu har vi købt ham.. det var virkelig en drøm der gik i opfyldse.. men der var også rigtig mange ting der talte for og i mod.. og jeg over vejede det rigtig megat inden købet.. men vi købte ham og han er helt fantastisk.. smiley

• #8   20. jun 2009 problemet for mig er også lidt han er til salg så jeg ikke bare kan spare sammen til ham eller noget.

• #9   21. jun 2009 uhha.. jeg kender det også alt for godt..

jeg har også forelsket mig i en hingst og vil bare have den. har også bare lidt problemer, jeg skal skære ned på bestanden så jeg kun har en hest. men men men, jeg har jo min lille baby chamieka soom bare er hesten! og hun kommer ingen steder hen, aldrig! købte hende som meget lille føl (skulle bare hente min hoppe fra hingst, og vubti købt et føl uden penge og plads, men det gik altsammen)

men nu har jeg forelsket med i denne her gut, hingst uden papire, kan ikke løfte ben, utilredet og meget rå. øh? har 4 heste og arbejde på 50 timer om ugen.. hmm, der skal nok tænkes en ekstra gang over den.

tænk dig om, hvis den bliver syg osv, det koster sku alt for mange penge at have hest pt, og de er så svære at sælge igen hvis det kommer helt derhen.

• #10   21. jun 2009 jaaa det er pisse dyrt.. og min kæreste syntes bare jeg er skør.. så det er vist godt jeg har ham ellers havde jeg sQ taget ham med hjem igår.. men næste år har jeg råd til at ha ham.. men der er han nok væk... smiley

Kommentér på:
Forelsket i en hest.. kender i det.?

Annonce