Er han død (ikke hest) {{forumTopicSubject}}
Jeg har næsten ikke sovet i nat.
og det lidt jeghar fået sovet har været fyldt med urolige drømme.
Som nogen måske kan regne ud har jeg skrevte om dette på HN, dog under et annonymt navn, da jeg ikke kan stå ved mit navn i den sag der inde.
Alle har en person de ikke kan glemme, en person der hjem søger ens drømme, en person man altid vil tænke tilbage på og spekulere på hvad det kunne være blevte til.
Jeg har også en sådan person, en jeg har tænkt på hver eneste dag i mange år.
i går fik jeg mig endelig tager sammen, og indset at jeg måtte finde denne person, for om ikke andet, at sige det farvel vi aldrig fik sagt.
Der er gået mange år, men savnet er ikke blevet mindere.
Jeg fik en sød person fra HN til at hjælpe mig da personen er fra tyskland, og jeg kan ikke tysk godt nok til at søge efter ham.
Sent i nat fik jeg endelig presset ud af en som havde kendt personen, at han kørte galt for nogle år siden og var som det mindste i kørestol, hvis ikke død.
ham jeg for det afvide af nægter at fortælle mere, jeg er så ulykkelig.
jeg er løbet ind i en blind gyde i min søgen efter ham.
Og jeg er fysisk dårlig ved at tænke på ham, og på det farvel jeg vi aldrig fik sagt.
jeg må finde ham for hver en pris nu, om så det er for at fælde en tåre ved hans grav sted
jun 2004
Følger: 161 Følgere: 265 Heste: 7 Emner: 348 Svar: 1.827
17 har læst indlægget og ikke en kommentar
sep 2004
Følger: 56 Følgere: 49 Heste: 4 Emner: 81 Svar: 176
apr 2005
Følger: 96 Følgere: 96 Heste: 8 Emner: 337 Svar: 2.514
men nu kender jeg ikke det hele af den så for mig er det svært at følge 100 % med.
jeg håber du finder din person så du kan sige farvel...
nov 2003
Følger: 14 Følgere: 10 Emner: 229 Svar: 2.563
Når det handler om død, må du acceptere at nogle ikke er i stand til at indtage den mundfuld.
Ved du i hvilket distrikt af tyskland, han er begravet? Du kan jo skrive til kirkekontorer og eller amtet, hvis han er død er det jo registreret.
Hvorfor vil den person du har kontaktet ikke fortælle dig noget mere?
Det er aldrg rart at få sådan en besked, sørgeligt, men vi kommer alle til at stå i lignende situationer i vores liv.
Find ud af hvor han er begravet og få afsluttet venskabet med en lang snak ved stenen.
apr 2004
Følger: 10 Følgere: 9 Heste: 1 Emner: 31 Svar: 206
Jeg giver Anja fuldstændig ret.... -død er en ting mange ikke kan forholde sig til.
Jeg håber du finder din ven, så du kan få ro i sjælen. Det er noget værre noget, det der.
Held og lykke med din søgen... -håber virkelig det giver pote for dig
jun 2004
jeg ved ikek hvor ham der faotale mig om det ikke vil sige mere, så jeg ved ikke om han ER død, eller om han kun er kommet slemt til skade.
han boede i flensborg, men da jeg ikke er god til tysk kan jeg ikke søge efter ham.
en sød person fra HN hjælper mig, men han er også løbet ind i en blind gyde...
nov 2003
Hvorfor prøver du ikke at sende et brev til amtet eller kirkeministeriet?
De bør kunne fortælle dig om han ér død, den slags bliver registreret.
nov 2003
jun 2004
nov 2003
jun 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Heste: 4 Emner: 266 Svar: 1.346
dec 2003
Følger: 87 Følgere: 82 Emner: 180 Svar: 1.049
Jeg tror grunden til mange ikke har svaret dig er fordi de ikke ved hvad de skal sige, må indrømme jeg heller ikke har så meget, men er ked af det på dine vejne, og håber i finder sammen på en eller anden måde, du få her alt midt held..
Pernille
Er han død (ikke hest)