{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
431 visninger | Oprettet:

Tja.. {{forumTopicSubject}}

Er jeg den eneste der synes det er bare lidt åndsvagt, at hvis man giver en hest Middel fx pgr af dårlige billeder, og man så også får Middel af hestens ejer fordi man har givet dens hest Middel.? ( Æhm.. Var det forståligt.? )
Jeg spørger så hvorfor mine har fået Middel ( Det gør jeg altid for at se om der er noget der kan gøres bedre! )
Svaret lyder: " Fordi du gav mine Middel"
Æhm.. Er det menningen man skal bedømme sådan :S ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tja..
  • #1   5. aug 2005 Har jeg også prøvet.. Har fået lav af en der ikke vil fortælle mig hvorfo!

    Synes jeg er plat!

    Hader når folk giver efter ejeren!


  • #2   5. aug 2005 Halvdelen af de kommentarer jeg har til min "øverste" hest står der stort set: Hvorfor har min hest fået middel?
    En hel del af dem (men ikke alle!) synes åbenbart at alle har fortjent høj - men var det sådan var der jo intet ved karaktersystemet.
    Men nej - jeg synes man skal bedømme efter hvordan billederne er, og hvordan hesten ser ud.

    Orv, det blev lidt sjusket skrevet, men jeg er altså først lige stået op. Eller sådan noget..


  • #3   5. aug 2005 Nej jeg er enig- har dog ikke selv givet en lav- da jeg syntes alle heste er dejlige, og selv om de ikke nødvendigvis falder i min smag, elsker ejern dem- og syntes de er fantastiske ( det ved jeg jeg gør ) Og hvem er jeg så til og sige de ikke er - kender dem jo ikke.
    De behøves jo ikke at være super flotte for at være lækre- i sindet ...


  • #4   5. aug 2005 det er da hesten man skal bedømme eller er der noget jeg os har misforstået ??


  • #5   5. aug 2005 Jeg bedømmer både fra billeder og tekst..

  • #7   5. aug 2005 Jeg bedømmer billeder og tekst. og hvordan de kan gå. (hvis de er tilredet)

    men jeg har også fået middel. med dem der har givet mig der har ikke en begrundelse..!

    det er lidt dumt sys jeg..!


Kommentér på:
Tja..

Annonce