{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

Eih. Alt går galt.. - Dyrskue {{forumTopicSubject}}

*SUK
Nu er både snotforvirret, træt og temmelig sur.
Jeg meldte min hingst med til dyrskuet som opvisningshest og jeg har glædet mig og trænet med ham i jeg ved ikke hvor lang tid. Jeg begyndte for længe siden at kigge efter et hovedtøj jeg kunne bruge både til kåring og dyrskue og det var bare UMULIGT at finde noget der opfyldte mine krav (spinkelt og elegant, gerne rundsyet. uden for meget bling, bling, men gerne sten i pandebånd og helst til under 500 kr.) Det lykkedes mig så at finde noget, men uden pandebånd. Så gik jagten igen igang på et pandebånd. Jeg bestilte så et hos Horze virkelig det PERFEKTE. De lovede der ville gå under en uge inden de fik det hjem. FEDT. 14 dage efter havde jeg stadig ikke hørt noget og tog ind til dem (2 uger før dyrskue). og de udleverede så et i cob fordi de ikke kunne få et hjem i str. shet/pony som jeg havde bestilt. GRR.. Nå, på jagt igen. Så fik jeg brev fra den skole jeg skal på efter ferien. Jeg skal møde på skolen kl. 14-16 hvor jeg skal opvise på dyrskuet kl. 15. Herligt. :o(
Jeg rykkede så for materiale fra dyrskuet, men fik ikke svar.
Endelig fandt jeg et pandebånd, Desværre en kæde (ville gerne have haft et læder) men det kunne bruges. Så skulle vi jo også have en trailer og fik egentlig en aftale i stand. Vi ringede så for at bekræfte aftalen i forgårs, og fik at vide at det ikke kunne lade sig gøre alligevel for de havde lånt den il nogen andre.
Så måtte vi rundt og lede igen. Fik så en anden aftale i stand, men da vi ringede idag for at få et tidspunkt at vide får vi så at vide at de ikke kunne køre alligevel fordi den transport de skulle bruge er i stykker og det havde de "glemt".
Så fik vi fat i nogen vi kender som kunne køre hvis vi kunne skaffe en trailer. Vi ringede rundt, men alt var lejet ud. Heldigvis ringede dem vi plejer at låne trailer af og siger at de har fået et afbud, så vi kunne hente traileren kl. 18..
Jeg modtager så materialet i dag, og finder ud af at vores chauffør også skal have gyldig armbånd til HELE weekenden for at må hente/bringe hesten og jeg kan ikke nå at købe et mere før dyrskuet åbner.
Igår begyndte pony-dyret så at bliver fuldstændig overgearet og helt umedgørlig og det har ham også været i dag. Nok fordi jeg er stresset.
Så enten er der nogen højere magter der ikke vil have mig med eller også er jeg bare ekstremt uheldig.

Nå, men jeg ved stadig ikke om jeg skal trække ham ud af opvisningen søndag når jeg skal på skole eller jeg skal melde mig fra "mød dine kommende klassekamerater-dag"...
Når, men jeg må bare have en god nats søvn og så se om jeg kan nå alt det i morgen som jeg skulle have gjort i dag i stedet for at snakke i tlf, køre rundt og prøve at finde løsninger..
Nu mangler vi bare at traileren ikke bliver leveret til tiden, han ikke vil gå op, jeg får ham ikke vasket, min mobil bliver våd i forsøget, jeg brækker armen, ponyen får tarmslyng, chaufførens bil går i stykker, hans vaccinationskort blver væk i pakke-rodet osv osv..

Beklager lænden, regner ikke med at nogen af jer gider læse det..

Hvordan er jeres sidste måned gået ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Eih. Alt går galt.. - Dyrskue
  • #1   10. jun 2009 HOLD da op! smiley Sikke en omgang. Håber det går den rigtige vej igen og held og lykke. Min måned er gået lidt op og ned. Har fået bøjle på og det er sku heller ikke det fedeste ;o)

• #2   10. jun 2009 jeg læste faktisk det hele det er da noget øv.
    jeg har været til eksamen i sidste mdr og mangler stadig 3

• #3   10. jun 2009 Hehe..
    Underholdende at læse det ikke bare er mig der kan gå galt for.

Jeg har simpelthen så mangen tilsvarende episoder, hvor bare ALT der kan gå galt, går galt.
    Efter hvert har jeg faktisk prøvet at tyde de signaler som at det simpelthen ikke er meningen jeg skal gøre det/være der osv.
    Måske er jeg bare overtroisk.

Ellers har min måned gået både opp og ned. Jeg fik scannet Elektra ifol, men Bounty har fået en stor blodansamlig i brøstet. Jeg havde en fin ferie i Spanien, men måtte slette Bounty fra et distanceridt pga blodansamlingen var ikke blevet bedre.

Men var jeg dig, ville jeg da prøve at få til det her fremvisning på dyrskuet. Går det fint, bliver det sikkert en dejlig og spænnende opplevelse.

• #4   10. jun 2009 Jeg vil deltage, nu har du jo trænet på det.
    Jeg vil droppe det der møde med skolen, uden tøven

• #6   10. jun 2009 Jeg skal på efterskole i skårup.. Jeg har også mest lyst til at droppe skolen, men jeg har desværre forældre som også skal være med på ideen.. Selvom de siger at det er op til mig, så ved jeg jo godt hvad de helst ser at jeg gør.. ØV..
    Der ER faktisk også sket noget godt... Min hoppe er ENDELIG gået i brunst, så jeg venter på at hun kan testes drægtig..
    Men oveni skal jeg udleje/sælge de fleste af hestene..

• #7   10. jun 2009 ILMAO... grin af det... der er ikke andet at gøre
    (er også selv en uheldig person. kender følelsen)

• #8   11. jun 2009 Du lyder godt nok lidt presset. Ikke nogen rar fornemmelse, og du har sikkert ret i at ponyen er træls fordi du er stresset.
    Det med at møde klassekameraterne et par timer er da meget rart, men det er jo altså ikke der I knytter de bånd der holder hele livet. Det når du nok selvom du går glip af lige den dag. Så afsted til skue hvis du spørger mig!
    Min måned? Har fået en lovende 5 års pony slagtet pga. spat. Har mistet min gamle pony på 36 år, hun kunne ikke mere. Og så løb min nyindkøbte hoppe om!

Kommentér på:
Eih. Alt går galt.. - Dyrskue

Annonce