{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så fik jeg set på
  • #1   7. jun 2004 ok Anne, Hatting Claus, men kaldet Hatti er en dejlig Welsh sec. D hingst på 9 år. Han har nogle helt suveræne gangarter og minder i det hele taget meget om en frieser i mineformat! Han målet 140, og denne ene gang jeg prøvede ham sprang jeg 110 på ham! Han har et fantastisk kapacitet inde for dressur, såvel som spring eller military! Er en rigtig "Her kommer jeg" type som man rigtig ligger mærke til!!
    Jeg for svar på torsdag om det er mig der skal låne ham, ellers er der en anden der har spurgt om jeg vil ride hendes pony....

• #2   7. jun 2004 ja... hov glemte at sige, den går La dressur og springer La... M til træning.... delme en galop.... det er med forbenene helt oppe under maven...
    Og han skridter vildt godt ind under sig.. og traven.. wow... men det han så skal lære er "freeeeem og ned" han skal liidt mere fremad inden det bliver helt godt... men han har viljen og er meget lærenem og samarbejdsvillig...

• #3   7. jun 2004 Cille - hmm.. ved ikke.... er der stadig mange af de falske heste?? Ellers bliver mine jo ikk stemt ind.. Fighter blev jo afvist dengang
    Anne - lyder da fedt!!
    Men skal nok liige sige hvis det er...

• #4   7. jun 2004 cæcilie, så fik jeg proppet Chiq herind

Kommentér på:
Så fik jeg set på

Annonce