{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
453 visninger | Oprettet:

Skal jeg kæmpe videre? :( {{forumTopicSubject}}

Arh, jeg er <b>så</b> splittet!
Jeg står mellem to valg:
1) Vælge at sælge min unghest fordi jeg ikke har erfaring nok til den, få en ældre hest og komme videre med min ridning.
2) Beholde min unghest og kæmpe videre med ham, ta' chancen og måske ende med en genial dressurhest!

Jeg ved det virkelig ikke.. smiley Jeg har haft Chateau siden han var 6mdr, og han er bare mit et og alt!.. Han er bare kun 159cm høj, meget stærk psygisk hvilket gør ham meget umulig hvis der er noget han ikke vil! Han er simpelthen så stædig, og jeg har ikke den erfaring det kræver at træne ham smiley

Måske kan jeg få noget undervisning på ham og se om det hjælper, men jeg er bare så meget i tvivl at jeg ikke tænker på andet - jeg kan ikke engang sove om natten smiley

- En meget trist og fortvivlet Michelle...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal jeg kæmpe videre? :(
  • #3   6. jun 2009 Jeg overvejer det også kraftigt, men jeg aner ikke hvordan jeg skal komme videre med ham..! Jeg har seriøst brug for nogle gode råd af nogen som har unghest fra årgang 2004-2005, som kan forklare hvordan de red deres hest ned og frem, ind under sig osv..

• #4   6. jun 2009 Vores hoppe er også noget af en stædig banan, men min mor og jeg blev ved, og hun ser nu ud til at gøre fremskridt smiley Såå keep figthing, hold hovedet højt,, og sig at du ikke vil opgive smiley for selvom du ikke kommer videre med din ridning, så lærer man alligevel noget ved at oplærer en unghest smiley

• #5   6. jun 2009 Kan du ikke få noget professionel undervisning i nærheden af hvor du bor? smiley

• #6   6. jun 2009 Hvis hesten virkelig er dit et og alt så beholder du den (:

Du kunne måske sende den i tilridning, hvor du selv kan få lov at have indflydelse på forløbet smiley

• #8   8. jun 2009 i mine øjne er der jo i virkeligheden kun en der kan svare på det, jeg vil mene du skal føle efter inde i dig selv og er det ham du skal have så finder i nok ud af det måske med lidt hjælp udefra, jeg har selv været turen igennem og procecen var lang og sej med mange tåre, men idag kunne jeg ikke leve uden ham. så held og lykke med det håber du finder dit svar under vejs

Kommentér på:
Skal jeg kæmpe videre? :(

Annonce