{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
523 visninger | Oprettet:

Salgstricks: 'Kastebold'/ej? {{forumTopicSubject}}

Vidste ikke lige hvordan overskriften kunne beskrive det her smiley

Men hivs i skal/skulle købe pony på hygge/klubplan, ville det så betyde noget for jeres interesse om hvor lang tid sælger har haft ponyen?
Hvis der i annoncen står at sælger har haft ponyen mange år - fx 5..
Eller hvis der står at sælger kun har haft den kort tid - fx 3uger..

Lyder lidt forvirrende, men har set annoncer herinde, hvor bl.a en sælger som har haft ponyen i 3uger skriver at den har været hos hende i 4 år, så tænkte på om det er et bedre salgstrick?? Eller hvad?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Salgstricks: 'Kastebold'/ej?
  • #1   3. jun 2009 Det har jeg faktisk aldrig tænkt over XD
    Men godt spørgsmål !? :))

• #2   3. jun 2009 jeg ville nok mene at det er en smule ligegyldigt med hvor længe sælger har haft den så længe de kender dens personlighed men det kan jo være lige fra 3 uger til 8 år så der er et meget stort spring imellem.
    Men jeg synes også at det er temmelig hurtigt at sælge en hest efter 3 uger da de nok ikke kender hesten fuldt ud

• #3   3. jun 2009 En sælger der kun har haft hesten i 3 uger, kan ikke fortælle ligeså meget som en der har haft den i flere år, og har gået op ad den længe.
    På den anden side har hestehandlere ikke haft deres heste særlig længe...

• #4   3. jun 2009 så ville jeg tænke, hvor kun 3 uger, det må da godt nok være en lortehest

men husk ikke at pynte for meget på sandheden, så har køber ret til at sende den tilbage, hvis i altså har lavet en kontrakt

• #5   3. jun 2009 jeg vil måske sige at hvis sælger skriver de kun har haft den i få uger må der jo ligge noget bag.. har hesten en form for fejl/skade eller er nye ejer blevet smidt af og er det er problem hesten har..
    altså sådan noget ville jeg være mere opmærksom på når sælger sælger efter så kort tid, en der har haft hesten i mange år trænger måske bare til nye udfordringer eller hesten er blevet for lille..
    altså sådan noget tænker jeg i hvert fald over ;0)

• #6   3. jun 2009 Helene Hansen - TUS: Det er skam ikke mig som sælger pony - det er bare et eksempel smiley

• #7   3. jun 2009 okay

Kommentér på:
Salgstricks: 'Kastebold'/ej?

Annonce