{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
554 visninger | Oprettet:

Lidt spøjs byttehandel {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder midt i en lidt "spøjs" bytte handel og vil gerne høre jeres mening omkring den.

Det er sådan at en person har nogle ting til salg/bytte og jeg henvender mig på en af hendes ting om hun er int. i at bytte.
Hun skriver til mig at der er 4 af de ting jeg har der evt kunne have int.... Dertil svare jeg at jeg vil give 2 af tingene i bytte....Så spørger hun om ikke der er andet af hendes jeg evt kan bruge.
Jo der er så et par gamacher jeg evt godt kunne bruge..... Det siger hun så ja til.
Vi aftaler så at mødes , da vi ikke bor så langt fra hinanden.
Vi tjekker begge tingene og snakker lidt onkring det er en stor hest hun har og om størrelserne osv....Men bytter og skilles igen.
Senere på dagen kontakter hun mig så igen og fortæller at hendes hest desværre ikke kunne passe de 2 ting og at hun gerne vil bytte tilbage igen?? og at hun håber på en fair!! behandling ??
Jeg svarer så tilbage at det vil jeg da tænke over.....Hun skriver så at det må jeg jo gøre og det må min samvittighed!! afgøre??
Jeg spørger så om hun ikke kan sælge de ting hun ikke kunne bruge?? for det gør jeg da når jeg får købt eller byttet mig til noget jeg ikke kan bruge??

Hun mener at når hendes hest kunne passe de gamacher jeg fik....vil det kun være fair at hun fik dem tilbage mod mine 2 ting (hun ikke kunne bruge) så havde vi begge fået noget ud af den handel??

Da jeg så har 6 andre sæt af de samme gamacher (dog andre farver) ender det med at jeg siger at det jo så måtte blive sådan.....selvom jeg faktisk ikke syntes det var fair, for jeg kan jo ikke gøre for at hun fejlvurderer sin hest`s størrelser??
Vi aftaler så at hun kan afhente dem igen på Fredag.

Det der så nu er sket som gør at jeg bliver i tvivl om det er det rigtige jeg gør er at.... nu har hun sat de gamacher(som hænger i min stue!!) til salg herinde igen???.
Jeg mener jo ikke hendes argument holder....altså dem kunne hesten jo bruge??...hvis de bare skal sælges igen, kan hun jo lige så godt sælge de ting hun fik af mig???
Hvorfor skal mit bytte "ødelægges" pga hun ikke kender hendes hest`s størrelser...når hun alligevel bare vil sælge dem igen?

eller hvad mener i ????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lidt spøjs byttehandel
Kommentér på:
Lidt spøjs byttehandel

Annonce