{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
347 visninger | Oprettet:

Slagting i Italien . Mening ? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Jeg er lige komemt hjem fra Italien og så mange menukort nu hvor vi spiste meget på resturant (staves?)

Men fik a vide at Italiener vil ikke have frosent kød så derfor henter de gamle heste i Danmark og køre dem 2000 km ned igennem europa for at slagte dem i Italien.

Andre end mig der syntes de burde slagtes i Danmark iistedet ?
Self. syntes jeg ikke heste skal slagets overhovedet men hvis jeg skulle havde en mening ville det da være den ^ !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slagting i Italien . Mening ?
  • #3   27. jul 2005 Det er bare noget rigtig svineri.

Men der har også været sager, hvor folk har troet at hesten er blevet sendt til et slagteri lige i nærheden, og blive slået ned stille og roligt der, men faktisk er blevet sendt til Italien.

Når min engang ikke kan mere, så vil jeg alligevel hellere være der når det sker, end tage hjem i den TRO at den blev aflivet i DK, men i virkeligheden den rent faktisk blev sendt til Italien.

• #4   27. jul 2005 Slagtning af dyr har da været et stort problem, mange mennesker tror jo på de folk de sender deres heste til, men bliver snydt og hestene kommer i en transport og afsted det går.. (Forfærdeligt)
    Det er jo heller ikke alle mennesker der vil slagte dem, men sender måske hesten til en hestehandler i god tror om han sælger den vidre til en anden, som kan blive glad for den, men hestehandleren sender den til slagtning langt væk.. Det er forfærdeligt efter min mening..

Den dag Prins ikke kan mere tager jeg helt bestemt med ham, og søger for han er helt væk når jeg forlader ham.. Kunne aldrig drømme om at sende ham afsted uden selv at være med!!

• #5   27. jul 2005 hehe... har også været i italien i år....syntes ikke de er serlig godt til a lave pizza, men det kan jo også være fordi jeg er van til den fra danmark...

Kommentér på:
Slagting i Italien . Mening ?

Annonce