{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.066 visninger | Oprettet:

Urealistisk tilridning annonce {{forumTopicSubject}}

Jeg faldt tilfældigvis over en annonce herinde hvor en ung pige tilbyder tilridning til billige penge.. men det hun tilbyder er helt hen i vejret og urealistisk.. i såan en grad at jeg får det helt dårligt ved tanken om at nogle skulle vælg at bruge hende og få ødelagt deres hest/pony..
Hun lover at den bliver redet op til LA dressur og ca 1 meter spring, samt gjort 1000 % trafiksikker..
Men en hest kan jo ikke rides op til LA på hverken 1, 2 eller 3 måneder (og tvivler på at folk seder hesten i tilridning i halve eller hele år) det kræver en del muskler og balance.. det samme gør det at springe.. man springer jo ikke bare en nytilredet hest og slet ikke 1 meter..
Hvad vil hun gøre hvis hun får en 3 års ind i 1-2 måneder ? den kan umuligt nå LA dressur eller noget som helst spring.. men folk vil jo forvente det når hun lover det..
Ved godt at ingen fornuftige mennesker vil hoppe på sådan en annonce.. men en yngre pige med en ung pony kunne måske blive fristet fordi det jo lyder god at få e pony tilbage der kan alt det.. og hvis forældrene ikke ved noget særligt om heste, ja så siger de måske ja fordi det er billigt...
Hvad mener i ? er det kun mig der bliver dybt forarget og ked af det over sådan en annonce ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Urealistisk tilridning annonce
Kommentér på:
Urealistisk tilridning annonce

Annonce