{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
661 visninger | Oprettet:

salg af hest {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen smiley

jeg har oplevet de sidste 3 gange nogen skulle have kigget på Tornado (han er til salg) at køberne slet ikke dukker op? ellers siger de at de ringer senere på ugen og man hører INTET fra dem? ellers virker de som om de er parate til at købe ham og så hører man heller ikke mere?

nøj hvor er jeg træt af at folk er så uærlige med køb af hest!

andre der har/ har haft samme problemer?
eller kan give mig et bud på hvorfor man er så uærlig for tiden?

for jeg er godt nok ved at være træt af det smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  salg af hest
  • #1   15. maj 2009 Har prøvet det samme. Ka være de ikk ka få sig til at sige nej tak, eller bare ta telefonen og sige de ikk er interesseret alligevel. Mega træls

• #2   15. maj 2009 prøvede jeg os da min den gamle hingst sku sælges

vi snakkede sammen dagen før de skulle komme men de kom slet ikk ?

syndes det er så trælst
    at folk er så useriøse

• #3   15. maj 2009 ja det er virkelig træls

jeg har det lsådan lidt hvis man er så useriøs er de heller ikk de rette til min hest han er trods alt min lille baby smiley

• #4   15. maj 2009 Ellers fin hyp du har

• #5   15. maj 2009 præcis derfor tror jeg aldrig de kommer før de står i stalden. og Jeg tror ikke hesten er solgt før jeg står med pengene i hånden og har afleveret hesten.

Man kan ikke stole på folk! så nemt er det..

• #6   15. maj 2009 Sidste år da jeg havde min unghest til salg var der en masse der skrev, og de var i så åh så interreseret, men når så man havde aftalt en dag de sku komme hørte man ikk mere fra dem.. sys det er dumt, specielt fordi man så siger til andre at der kommer nogle og kigger den osv..

Sys det er dumt folk ikk bar siger ej ved du hvad er ikk interresseret alligevel.. man behøver jo ikk give en grund..

• #7   15. maj 2009 Jeg er af den holdning, at det er OK, hvis man bliver forhindret i at overholde en aftale om f.eks. at komme og se på en hest, eller hvis man af en eller anden årsag mister interessen for netop den hest, men så er det mindste, man kan gøre, at give besked til ejeren, så han/hun ikke står og venter forgæves på at fremvise en hest. Det er jo i den grad at spilde folks tid.

Jeg har det så også svært med, at folk begynder at byde på en hest uden overhovedet at have set den i virkeligheden... over ½delen af de få henvendelser, jeg har haft angående min Frieserhoppe har været henvendelser som "går du ned i pris"? Og det har man da i hvert fald slet ikke lyst til at overveje, når folk begynder at prange, før de overhovedet har mødt hende i virkeligheden og set, om hun er noget.

Kommentér på:
salg af hest

Annonce