{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Beslagsmed.
  • #2   8. maj 2009 har du et tlf.nr. til ham.

• #3   8. maj 2009 jeg bruger selv ole jørgensen, han er ikk billiger en andre men han er super dygtig.
    så er der ketil (udlært hos mads mejnertsen), udby smeden han hedder vidst jimmy mener jeg. ellers kender jeg ikk rigtig andre.

mads mejnertsen er super dygtig har jeg hørt men har også hørt at han er rigtig dyr

• #6   8. maj 2009 Jeg har engang måttet slippe 750,- for beskæring hos Mads Mejnertsen. Samtidig var det noget frygteligt klamp han havde lavet, så måtte have en anden smed ud 3 uger efter. Behøver jeg at sige, det var sidste gang, jeg brugte ham.
    Druestrup beslagsmedie tager 425,- + kørsel
    Storsmeden (Kjetil) tager 400,- + kørsel

Ellers ved jeg ikke.

• #7   8. maj 2009 jeg har rigtig dårlig erfaring med druestrup (han er heller ikk registreret beslagsmed efter hvad jeg ved).
    Brugt ham til min gamle hest fra da jeg købte hende som 2års og ind til hun var knap 4. hun stod lidt stejlt på forbene og hvergang han var der mente han ikk der var noget at rette til. da hun så var knap 4, fik hende hun stod hos hendes smed til bare lige at give en mening om hvad han mente der skulle gøres, og han meldte straks ud at ville jeg beholde min hest skulle jeg omgående skifte smed og den skulle klart have sko på og langsomt skæres så den kom længer ned, ellers ville jeg om kort tid stå med en ødelagt hest. der skiftet jeg så til ole jørgensen og har altid vært tilfreds med det han har lavet, han fik rettet min gale hest rigtig fint så hun kom pænt ned. kan bestemt ikke anbefalde druestrup.

har desuden set andre heste der er skoet af druestrup hvor skoene ikk ligger ens og hovene ikke er skåret ens. efter min mening er det en gang være lort han laver..

Kommentér på:
Beslagsmed.

Annonce