En hyldest til hesten {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg vil lige komme med en lille (eller stor) hyldest til hesten!
Er lige kommet tilbage fra lægen fordi jeg har haft rigtig mange hovedpiner i de sidste mange år.
Men jeg har også været foruden heste i mange år, fordi jeg læser på uni og har travlt..
Men for 5 måneder siden købte jeg alligevel en ny hest, da jeg savnede disse prægtige dyr og gæt hvad?
På de fem måneder er jeg gået fra at have hovedpine ca. 3 gange om ugen til ca. 1 ½ gang om ugen og det er første gang i de mange år at min hovedpine er faldende i stedet for stigende!
Og lægen mener at det er fordi jeg slapper af, får frisk luft og motion ude ved hesten.
Så husk at klappe jeres hest i dag og give den en gulerod. For heste giver os meget mere end vi nogensinde vil kan forestille os!
Så en hyldest til alle de skønne heste i verden. Må de alle leve et langt og sorgfrit liv!
feb 2007
Følger: 34 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 205 Svar: 2.428
feb 2005
Følger: 57 Følgere: 80 Heste: 3 Svar: 3.489
Kan jeg også tydeligt selv, jeg har ekstremt dårlig ryg og render rundt med store smerter hvis ikke jeg træner rygmusklerne via. ridningen, som minimere dem.
okt 2006
Følger: 18 Følgere: 23 Heste: 5 Emner: 12 Svar: 126
Så begyndte jeg til handicap ridning, og endte med at ride stævner, ( og har da også vundet et par stykke efterhånden) og fik næsten al min førelighed tilbage.
Så jeg takker hestene rigtig meget hver dag.
mar 2007
Følger: 114 Følgere: 133 Heste: 5 Svar: 6.549
Husk at kysse hesten på munden HVER dag !
sep 2006
Følger: 33 Følgere: 35 Heste: 4 Emner: 69 Svar: 1.668
Klapper, roser, nusser v´mine heste hver dag fordi de er så skønne som de er
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 58 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 776
okt 2006
Følger: 31 Følgere: 58 Heste: 5 Emner: 1 Svar: 774
Nu har jeg tillige med hesten et aktivt job, og migrænen er næsten forsvundet.
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 8 Emner: 304 Svar: 1.450
Har også tit oplevet at jeg måske har haft ret ondt i maven en dag, og så snart jeg så kommer op og ride går det væk
En hyldest til hesten