{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
853 visninger | Oprettet:

Sommergræs {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Håber nogle kan hjælpe mig
Jeg skal have en hest på sommergræs, på min mark.
og formentlig også i stalden
for at være sikker på at der ikke bliver nogle misforståelser vil jeg gerne lave en kontrakt, men er der nogen der ved om man kan hente en på nettet, og i så fald hvor?
på forhånd tak
Line

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sommergræs
  • #1   1. maj 2009 Måske kan du bruge den nederste i linket her: (link fjernet)

• #2   1. maj 2009 arghh, lyder ellers som det jeg mangler, men kan ikke åbne billederne...men tak for tippet.
    Andre bud?

• #3   1. maj 2009 Har ledt på heste-nettet, men kan ikke finde en desværre

• #4   1. maj 2009 Her er min kontrakt:
    Opstaldningsaftale

Sommergræs i perioden d. 1. maj til 1. oktober 2009

Ejer:

Opstaldningssted:

Hest:

Hermed aftales det for perioden d. 1. maj til 1. oktober 2009, at opstaldningsstedet stiller en fold til rådighed for ejers hest, nævnt ovenfor. På folden vil der i hele sommerperioden gå et antal jævnaldrende hingsteplage.

Det er opstaldningsstedets ansvar, at holde dagligt opsyn med hingsteplagene samt at sørge for rigeligt vand på folden. Det er desuden opstaldningsstedets pligt/ret, at kontakte ejer samt evt. dyrlæge/smed for ejers regning ved en konkret behovsvurdering i et evt. ulykkestilfælde.

Opstaldningen sker på eget ansvar, og ejer er inforstået med at have alm. erstatningsansvar over for ting som bliver ødelagt under opholdet.

Ejer har desuden ret til at bruge opstaldningsstedets stald som opbindingssted under soignering samt træning, og ejer har ligeledes brugsret over ridebanen på lige fod med andre opstaldere i stalden.

Hvis der i sommergræs-perioden konstateres orm iblandt plagene, vil alle plage på folden blive behandlet samtidig og særskilt regning herfor bliver udstedt.

Prisen for sommergræs er aftalt til kr. 350,00 pr. måned og betales månedsvist forud.

Opsigelse af denne aftale kan fra både opstalders og ejers side ske, med min. en måneds varsel forud til d. 1. i en måned.

Dato:

Underskrift opstaldningssted:

Underskrift ejer:

• #5   2. maj 2009 mange tak, det var lige hvad jeg manglede

Kommentér på:
Sommergræs

Annonce