221 visninger
|
Oprettet:
Challenge cup {{forumTopicSubject}}
opdateringer :
Ch Cup I: mellemrunder : www.752.dk/Turn3.htm
Ch Cup II : indledende : www.752.dk/turn2.htm
Da en del resultater er smuttet her i pinsen har bedt de implicerede om at sende skrive dem til mig, så der bliver en del extra resultaer imorgen regner jeg med.
PS der begynder snart at tegne sig et billede af hvem af hesteme i Ch Cup II der skal i mellemrunden. så gå ind og stem og vær med til at gøre det extra spændende.
Den store oversigt ligger på www.752.dk/cup.htm
KH bent
Kh bent
feb 2004
Følger: 2 Heste: 3 Emner: 233 Svar: 386
feb 2004
Tak for hjælpen, turneringen er opdateret med de fire resultater
Kh bent
nov 2003
Følger: 23 Følgere: 176 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.389
Der er faktisk et lille problem med dysten mellem min og Lene D's heste. Jeg udfordrede hende og hun godkendte, dagen efter udfordrede hun mig, og jeg var lige lidt uopmærksom og godkendte, selv om vi allerede var igang.
Jeg vandt den hvor jeg havde udfordret, hun vandt den hvor hun havde udfordret ?????"!!!
Men hun har selvfølgelig været så smart;-) at indgive det resultat hvor hun vandt, men det er vel ikke helt fair er det, når vi vandt hver en og der stod mellemrunde 3 i begge ???
Signe
feb 2004
Følger: 23 Følgere: 14 Heste: 4 Emner: 23 Svar: 142
feb 2004
Nej det sku lidt træls
men der sku ikke andet at gøre en tage en lille pause evt øvedig lidt med nogen af de andre heste når du har en fri udfordring
Når alle andre udfordringer i runden er færdige bliver du dømt som taber hvis hun ikke er kommet i gang.
Du kan selfølli også be HG om at slette udfordringen og så se tiden an om hun kommer på igen.
kærlig hilsen bent
feb 2004
jeg skrev "bliver du dømt som taber", jeg mente selvfølgelig "bliver hun dømt som taber"
KH bent
Challenge cup