{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
221 visninger | Oprettet:

Challenge cup {{forumTopicSubject}}

opdateringer :

Ch Cup I: mellemrunder : www.752.dk/Turn3.htm

Ch Cup II : indledende : www.752.dk/turn2.htm

Da en del resultater er smuttet her i pinsen har bedt de implicerede om at sende skrive dem til mig, så der bliver en del extra resultaer imorgen regner jeg med.

PS der begynder snart at tegne sig et billede af hvem af hesteme i Ch Cup II der skal i mellemrunden. så gå ind og stem og vær med til at gøre det extra spændende.

Den store oversigt ligger på www.752.dk/cup.htm

KH bent

Kh bent

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Challenge cup
  • #1   31. maj 2004 vi prøver ligge de indledende runder igen : www.752.dk/Turn2.htm

• #3   31. maj 2004 Hej Lene og Ann

Tak for hjælpen, turneringen er opdateret med de fire resultater

Kh bent

• #4   31. maj 2004 Hej Bent
    Der er faktisk et lille problem med dysten mellem min og Lene D's heste. Jeg udfordrede hende og hun godkendte, dagen efter udfordrede hun mig, og jeg var lige lidt uopmærksom og godkendte, selv om vi allerede var igang.
    Jeg vandt den hvor jeg havde udfordret, hun vandt den hvor hun havde udfordret ?????"!!!
    Men hun har selvfølgelig været så smart;-) at indgive det resultat hvor hun vandt, men det er vel ikke helt fair er det, når vi vandt hver en og der stod mellemrunde 3 i begge ???
    Signe

• #5   1. jun 2004 DSP malou, har ikke været logget på siden d. 26.. Har en udfordring, der har ventet på hende i snart 1 uge... Kan det være rigtigt, at vi skal vente så lang tid? -Hun er den eneste jeg mangler! -Desuden har hun kun 1, udfordring igang!

• #6   1. jun 2004 Hej Sisse

Nej det sku lidt træls

men der sku ikke andet at gøre en tage en lille pause evt øvedig lidt med nogen af de andre heste når du har en fri udfordring

Når alle andre udfordringer i runden er færdige bliver du dømt som taber hvis hun ikke er kommet i gang.

Du kan selfølli også be HG om at slette udfordringen og så se tiden an om hun kommer på igen.

kærlig hilsen bent

• #7   1. jun 2004 Undskyld, undskyld

jeg skrev "bliver du dømt som taber", jeg mente selvfølgelig "bliver hun dømt som taber"

KH bent

Kommentér på:
Challenge cup

Annonce