{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælpe-Administrator
  • #1   7. jul 2005 Behøver du da ikke en hjælpeadmin. til at få svar på. Grunden til at reglen er opstået er (går jeg i hvert fald ud fra), at ofte når en person laver et emne om evt. stemmer i udfordringer, dukker der pludselig 3-5 nye indlæg op om præcis det samme. Ved at skrive i det samme indlæg, slipper vi for, at der på forsiden er en masse emner, der handler om det samme (og nye indlæg får lov at stå længere på forsiden, inden de ryger ud)

Håber jeg har forklare det, så du ved hvad jeg mener. Det der med formulering er ikke altid lige mig smiley

Mvh. Julie

• #2   7. jul 2005 Stutteri Vodagergård: Du ramte hovedet lige på sømmet.
    Ydermere, når der pludseligt kommer 5-6 ens indlæg lige efter hinanden ryger alle andre indlæg længere ned på listen og nogen når måske ikke at se dem.
    Derfor er det smartere at man holder det i et indlæg hvis det er samme emne.

• #3   7. jul 2005 Dorthe: Tænkte jeg nok smiley

Det, du skriver, var sådan set også det, jeg prøvede at skrive, da jeg skrev det med at nye indlæg får lov at stå i længere tid. Men kan nu bedre lide din formulering smiley

• #4   7. jul 2005 Okay..

• #5   8. jul 2005 Toller: Du kan da bare ændre på indstillingerne... Problemet er bare at de ikke er "bindende", og lige så snart man har læst et nyt indlæg er man tilbage på de gamle indstillinger igen smiley

Kommentér på:
Hjælpe-Administrator

Annonce