{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et kig ud af vinduet...
  • #1   6. jul 2005 jeg ser ud i vores meget store baghave og på mine ponyer!

• #2   6. jul 2005 Jeg ser en gang træer og buske, et par meter fra huset, og derfra en på naboens mark, hvor der om efteråret går køer *gg*

• #3   6. jul 2005 Heh..

Jeg synes det er snyd det der.

Hvis jeg skal kigge ud af et vindue, skal jeg først lette min der til indrettede og gå igennem stuen for at rulle et gardin op.

Og så er udsigten kedelig, så det gider jeg ikke at se på ;o)

• #4   6. jul 2005 *en = ind

• #5   6. jul 2005 Jeg ser ud i vores have.. Og ud på vejen, men der kører ikke speciell mange biler idag.. og så bagved ligger der en skov som man os tydeligt kan se.. smiley Hehe!

Det lyder dejligt at kunne se ud til sine heste ud fra sit værelse, men nu er vores også på sommer fold smiley

• #7   6. jul 2005 dejlig .. hvis jeg kigger ud og ned så ser jeg nogle gange hestene stå ved foldens åbning . det bedste syn hos mig er i stuen hvor man ser ud af vinduet og så ser man for det meste hestene stå og græsse i skoven som ligger 20 m fra vinduet smiley

• #8   6. jul 2005 Jeg sidder med ryggen mod vinduet!
    Computeren står i den ene stue (vi har to stuer) men vender jeg mig om kan jeg kigge ud på mine 5 heste på sommerfolden. Og ved siden af vores fold ligger naboens fold hvor jeg kan se hans køer og deres heste!
    Skøn landlig udsigt!

• #9   6. jul 2005 hmmm, naar jeg kigger ud ser jeg först 2 heste der slapper af, hvor er den sidste? saa kan man se marker og marker med faar iii dumme faar jeg har lige været ude for at jage dem ind i deres indhegning typisk, hvis man kigger vidre kan man de et stort bjerg og et til bjreg med sne paa! Det er ellers fint vejr hele 12° og sol og en frisk vind. sidder og overvejer om jeg gider at ride mere i dag...

Hvad laver i ?

Kommentér på:
Et kig ud af vinduet...

Annonce