{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
448 visninger | Oprettet:

Puha, er nervøs {{forumTopicSubject}}

Jeg har haft et indlæg inde tidligere om at min hest har opført sig unormalt den sidste måned, og at jeg de sidste 10 dage derfor kun har redet en smule bidløs, da det mindsker hendes anormale adfærd.

Så er det i dag der kommer båede dyrlæge og hestetandlæge for at undersøge hende, og jeg må indrømme jeg pludselig er lidt nervøs for dommen. Jeg håber sq det bare skyldes lidt tandspidser, men den ændrede adfærd kom bare så pludseligt at det ville være utroligt hvis det kun skyldes lidt spidser.

Okay, aner ikke lige hvorfor jeg skrev herinde, men skulle lige dele mine bekymringer med andre smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puha, er nervøs
  • #2   6. apr 2009 bm

• #3   6. apr 2009 Så er tænderne blevet tjekket. Hun havde tandspidser inderst i munden, så de er fikset nu. Hendes mund er helet pænt efter de tidligere pådragede sår, så nu skulle der ikke være noget i munden der skulle forhindre os i at kunne komme i gang igen, men nu får hun lige en lille uge til at komme sig helt over det, og så må vi se.

Dyrlægen kom typisk nok for sent, så jeg fik ikke undersøgt hende så grundigt som min plan egentlig var, men hun havde lidt svamp/betændelse i pelsen pga dækkenet, så det er nu pillet af og hun er kommet på penicilin.

Kommentér på:
Puha, er nervøs

Annonce