Arg er i vildrede {{forumTopicSubject}}
har den her dejlig unghest, men pga flere forskellige ting er vi ikk kommet så langt.
Kæresten er ikke vild med hende og synes hun skal sælges.
Og som sol og sommeren nærmere sig kan ejg mærke jeg brænder mere og mere for at komme på stævne pladsen og ikke mindst terræn banen. Det nærmer sig nu så småt et lille års tid siden min gamle springhest blev aflivet, og mig og hende var suveræne på en terræn bane, vi fløj bare derud af. Men da hun blev aflivet skulle jeg jo have en afløser og gik derfor ud og købte mig diamond. Super dejlig hest, springer 150 i løsspringning, desværre er vi som sagt ikk kommet så langt, jeg har endnu ikk kunnet springe på hende.
jeg vil så forfærdelig gerne tilbage i den vante rytme med militarystævner, alm stævner osv, men sys bare jeg står stille.
Nu er jeg så kommet så langt at jeg selv sidder og overvejer om det var det rigtige køb jeg gjord mig dengang, og ja det betyder jo så at jeg overvejer salg, men ved det stadig ikk helt alligevel, for elsker hende virkelig højt, og ved hun kan komme langt, men hvornår..
Ved ikk hvad jeg skal gøre. Ved heller ikk hvad jeg vil med dette indlæg, tror bare jeg måtte ud med det.
maj 2008
Følger: 42 Følgere: 46 Heste: 2 Emner: 259 Svar: 5.406
dec 2005
Følger: 75 Følgere: 80 Heste: 1 Emner: 200 Svar: 1.948
apr 2006
Følger: 43 Følgere: 41 Heste: 2 Emner: 25 Svar: 123
¤ Svindel&Humbuk ¤ FORTIS ET FIDUS
Det er også det jeg har set frem til, og kender godt følelsen har gjord det for nogle år tilbage med min fjolle bak, men lige nu er det bare så frustrerende ikk mindst fordi vi står stille lige nu og ikk kan se en ende på det.
dec 2005
Følger: 75 Følgere: 80 Heste: 1 Emner: 200 Svar: 1.948
maj 2008
Følger: 42 Følgere: 46 Heste: 2 Emner: 259 Svar: 5.406
Hvad med at state nogle små klubstævner i dressur, bare for at konkurrere lidt, og måske få noget positiv respons
apr 2005
Følger: 40 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 78 Svar: 4.980
Ellers må du bide i det sure æble og så komme igang med alt det det kræver at bygge en unghest op..
Har selv fortrudt at jeg købte en unghest dengang jeg skulle have hest, men elsker jo kræet alligevel he he.. Men ingen tvivl om at det ikke er let.. Og især nu hun også har været skadet..
apr 2006
hehe tak for de pæne ord, kan heller ikk forstå ham, men ham om det. hesten er da heldigvis min.
Vi har været afsted til et klubstævne sidste år, men så kom hun til skade i traileren og har ik rigtig været afsted siden. planen er da også at hun skal med ud her når hun kommer sig 100%, sys ikk det er fair at tage afsted før for hendes skyld. Tror nu heller ikk jeg sælger hende, har bare nogle perioder for det er træls. men sådan har vi vel alle sammen uanset om hesten er ung eller gammel. hehe.
apr 2006
Arg er i vildrede