{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
859 visninger | Oprettet:

Så får ponyen bare et føl? {{forumTopicSubject}}

Er stadig helt rystet!

Idag ved 5 tiden blev min mor ringet op, imens jeg sad ved siden af og lavede noget andet. Pludselig råbte hun bare op, kunne høre det var ejeren af gården som hun snakkede med, og blev så bange for at en af hestene var døde eller syge eller noget. Da hun havde lagt på sagde hun bare: "TANJA, vi skal ud på gården NU! Der ligger et føl ude på folden!" jeg fattede ikke rigtigt noget, og så kiggede hun på mig og råbte: "DIN HEST HAR FÅET ET FØL!" Og så måtte vi køre afsted, og jeg tudede hele vejen, ved egentlig ikke rigtigt hvorfor xD

Troede ikke rigtigt på det, men da jeg kom ud på folden stod der sgu et lille rødt hoppe føl med en stjerne i panden - åårh hvor er hun dog det sødeste jeg nogensinde har set!

Vi fik så hestene op i stalden og dyrlægen kom og undersøgte hende, og han sagde at hun virkede sund og rask, og hun drak mælk osv. som hun skulle, så det kunne jo ikke være bedre smiley

Det syge er bare, at INGEN vidste at hun var i fol! Jeg købte hende i februar, af nogen som købte hendei juli, og hun må være blevet ifolet i maj.

Hun skal nok desværre sælges da vi ikke har råd til 3 heste, men man ved jo aldrig hvad fremtiden vil bringe - og der er hun jo et levende bevis på - så jeg vil bare nyde de 6 måneder jeg ihvertfald har med hende smiley smiley

I kan se hende her: http://www.hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=141423

der vil komme flere billeder i morgen smiley

Regner med at hun skal hedde Filippa, men kom gerne med navneforslag smiley
Surprise ville jo være perfekt, men jeg er altså vild med navnet filippa d:

Andre der har prøvet at få et surprise-føl? d:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så får ponyen bare et føl?
Kommentér på:
Så får ponyen bare et føl?

Annonce