Vittigheder :o) hehe {{forumTopicSubject}}
1. 2 blondiner havde fået en hest hver. For at kunne se forskel på hestene, klippede den ene blondine halen af sin hest, men efter noget tid var halenvokset ud igen.
Så fandt den anden blondine på, at klippe manken, men den
voksede ud igen, så de ikke kunne se forskel.
De tænkte sig om længe, da den ene udbrød: "Vi kan jo se forskel ved, at den hvide hest er højere end den sorte"
2.Der stod to heste på en mark..
Pludselig sagde den tykke til den tynde:
"Man skulle tro der havde været hungersnøde hjemme ved dig." Tynde til den tykke: " Ja og man skulle tro det var dig der var skyld i hungersnøden!"
3.To hopper står og snakker sammen, da den ene siger: "Har du set den grimme hingst der?"
Den anden hoppe svarer: "Det er altså min mand."
Den første hoppe siger: "Undskyld, det er jeg ked af."
Den anden hoppe siger: "Ja, du er ked af det, men hvordan tror du så jeg har det?!"
er der andre der har nogle sjove heste jokes? :o)
aug 2007
Følger: 103 Følgere: 120 Heste: 2 Emner: 664 Svar: 3.105
apr 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Heste: 1 Emner: 120 Svar: 2.326
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 24 Heste: 1 Emner: 203 Svar: 3.460
Ikke heste relateren men....
apr 2008
Følger: 14 Følgere: 16 Heste: 1 Emner: 61 Svar: 227
nov 2006
Følger: 57 Følgere: 53 Heste: 5 Emner: 170 Svar: 725
Den ene veninde spørger den anden: "Kan du ride?" "Det ved jeg ikke," svarer den anden. "Jeg bliver altid smidt af inden jeg når og finde ud af det."
Der var 3 landmænd, der stod og kiggede på deres 3 heste. Den første sagde: "Min hest er flottest, for det er en araber." Så sagde den anden: "Nej det er min, for det er en haflinger." Til sidst sagde den tredje: "Nej, det er min, for den har højhælede sko på."
"Hvem har givet dig sådan en stor mave?" spørger det lille føl sin mor. Moderen svarer: "Det har far." Det lille føl går hen til sin far og spørger: "Er det dig, der har giver mor en stor mave med min lillesøster i?" Faderen svare: "Ja det har jeg." Føllet råber: "ER DU KLAR OVER, AT HUN HAR ÆDT DEN?"
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 24 Heste: 1 Emner: 203 Svar: 3.460
En skimmel, en brun og en sort hest skulle springe.
Den sorte sprang først, med god luft imellem den og springet.
Den brune kom lige over og skimlen løb lige ind i springet.
Hvem kom højest?
- Skimlen, for den så stjerner ;D
Vittigheder :o) hehe