559 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Nogle folk er"
Folk er nogle svin
Hvorfor fanden har folk så svært ved at kende forskel på dit og mit. Skulle starte på nyt arbjede i dag, og det ligger lidt ude på landet, så er glad for jeg har min scooter, da jeg skal med 3 bus...
Hvorfor fanden har folk så svært ved at kende forskel på dit og mit. Skulle starte på nyt arbjede i dag, og det ligger lidt ude på landet, så er glad for jeg har min scooter, da jeg skal med 3 bus...
Skrevet af: Frejafin . - 21. jun 2010
folk er nogle bisser!!!
Er jeg den eneste der syntes at folk er blevet nogle forbandede bisser når de kommentere videoer? Det pisser mig fuldstændig af! For hvis at noget imod en video, hvorfor kan de så ikke skrive deres ...
Er jeg den eneste der syntes at folk er blevet nogle forbandede bisser når de kommentere videoer? Det pisser mig fuldstændig af! For hvis at noget imod en video, hvorfor kan de så ikke skrive deres ...
Skrevet af: Julie Mølgaard Jensen . - 3. aug 2008
kreative fantasi folk. er der nogle?(:
er der nogle der er kreativ fantasi ? jeg har nemlig brug for hjælp.. jeg har intet hønet og vi skal skal til stævne imorgen.. min pony bliver meget let urolig i en trailer og et hønet hjælper meget...
er der nogle der er kreativ fantasi ? jeg har nemlig brug for hjælp.. jeg har intet hønet og vi skal skal til stævne imorgen.. min pony bliver meget let urolig i en trailer og et hønet hjælper meget...
Skrevet af: Anika~Madonna ~Napolion ~Team Hansegården! <3 N - 3. jul 2009
Spar penge på din forsikring
aug 2007
Følger: 103 Følgere: 120 Heste: 2 Emner: 664 Svar: 3.105
okt 2006
Følger: 73 Følgere: 67 Heste: 1 Emner: 44 Svar: 1.095
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 43 Heste: 9 Emner: 398 Svar: 6.662
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 3 Heste: 1 Emner: 8 Svar: 184
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 24 Heste: 1 Emner: 203 Svar: 3.460