GRUSOMT! {{forumTopicSubject}}
Idag var jeg til stævne i min egen klub.
Jeg sad og skrev i Lb2, med dommeren.
Så kommer der en dame ind, hun er omkring 50, gråt hår osv. Hun havde misforstået sin starttid, for hun havde ringet i fredags, og have fået sin starttid at vide, og den var jo self blevet ændret pga. frameldinger osv. så hun synes jo, at det var os, der havde lavet en fejl. søde som vi er, giver vi hende lov til at ride sin LB2 i pausen i LA1.
Man da hun skal ride programmet, rider hun helt forkert ved hver eneste øvelse, og bliver disket. Hun får så lov til at ride færdig til bedømmelse. Men hun rider stadig helt forkert, og dommeren går ud for at stoppe hende. Hun siger, at det er et helt forkert program, og at der jo er kommet nye.
- Det har jeg da i hvertfald ikke hørt! Og det er da ikke min fejl. Jeg har ikke internet!
siger hun så.
Og dommeren siger til hende at det jo er hendes ansvar at holde sig opdateret, men hun vil ikke høre.
Men i samme nu opdager dommeren at hesten har store sår op ad mundvigene!
Vi havde tidligere lagt mærke til at næsebåndet var lidt mærkeligt, vi troede bare det var et hannoveransk, men det viste sig at være et alm. næsebånd, hvor den underste del var taget af. Så udstyret var ikke optimalt og hun var heller ikke selv relementeret påklædt.
Så når hun trækker i tøjlen, kommer der et stykke skind i klemme mellem næsebåndet og biddet. Det var helt rødt af blod, og langt op af kæberne var det bare åbne sår!
Men så spørger damen:
- Må jeg ikke ride LA1?
Dommerén er ved at flippe og drejer hestens hoved så damen kunne se det, pegede på det og sagde
- HAR DU SET DIN HEST?!
Men ikke nok med det. Så siger damen:
- Jamen jeg har da set Tonja Svendsen til et landsstævne, og hendes hest have også sår!
AT HUN KAN FÅ SIG SELV TIL DET! det ville være det samme som at sige ''Jeg så en, der stjal en pølse fra Brugsen igår, så må jeg vel ogå!''
Det var forfærdeligt at se på!! Hun virkede bare komplet ligeglad! Hun blev bortvist fra stævnet, og hun skulle være glad for at det ikke var et C stævne, for så var hun blevet meldt! Men hvis jeg var dommer, ville jeg melde hende til DRF. Puuuuh. Håber aldrig jeg kommer ud for sådan noget igen
Og det sætter virkelig tanker igang! Hvordan ser dens boks ud, passer sadlen, får den nok foder, kommer den på fold, sørger hun for smed og dyrlæge til den?
Fik en virkelig underlig mavefornemmelse
NOGEN MENNESKER BURDE VIRKELIG IKKE HAVE HEST!!!!!!!!!
dec 2004
Følger: 91 Følgere: 91 Heste: 2 Emner: 628 Svar: 3.908
jul 2008
Følger: 74 Følgere: 65 Heste: 10 Emner: 529 Svar: 2.833
Den dame lyder jo som om hun slet ikke har forstand på heste. Hun burde blive meldt på stedet.
Det må godt nok ikke havde været rart for dig
:´(
aug 2008
Følger: 57 Følgere: 56 Heste: 1 Emner: 76 Svar: 821
dec 2007
Følger: 98 Følgere: 107 Heste: 5 Emner: 152 Svar: 1.372
jan 2009
Følger: 93 Følgere: 86 Heste: 3 Emner: 136 Svar: 818
GRUSOMT!