Følg unghestene i deres udvikling {{forumTopicSubject}}
Jeg har oprettet denne gruppe med inspiration fra de artikler, der har været i diverse blade, hvor man følger en hests udvikling igennem livet. Så gruppens formål er primært at følge heste gennem deres liv og se hvad de bliver til og evt. dele træningsmetoder.
Gruppens link er:
www.hestegalleri.dk/grupper/flgunghestene
Gruppen er primært for alle der har en unghest, som er ved at blive reddet til eller folk som har en hest som skal rides til indenfor det næste års tid, men folk som gerne vil følge nogle unghestes udvikling gennem livet er også meget velkommende.
Jeg håber at alle der har en unghest vil melde sig ind i gruppen og oprette en profil på deres hest. Fortælle lidt om hesten og om jeres træningsplan og mål og herefter opdatere hestens profil ca. en gang om måneden, så man kan følge med i hvordan det går med hesten, hvilke træningsmetoder I syntes fungerede og hvilke var knapt så gode og andre ting som I har lyst til at dele omkring jeres unghest.
Jeg synes I hvert fald det kunne være meget sjovt at se hvordan min unghest udvikler sig i forhold til andre ungheste samt dele erfaringer omkring træning af hestene.
Håber I vil melde jer ind
-Signe
nov 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 1 Emner: 437 Svar: 3.968
Jeg tror man kan undgå mange konflikter i tilridningen hvis man træner hesten stille og roligt hele livet igennem
nov 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 1 Emner: 437 Svar: 3.968
Følg unghestene i deres udvikling