{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg får spat ( ang. maccoy)
  • #1   21. mar 2009 Nej, men den der kender den, synes sikkert det er nice at andre kommer til at savne den smiley

Man kan jo bare lade være med at læse deres logmenter?

• #2   21. mar 2009 ne,ig, det er det jeg mener!

• #4   21. mar 2009 jeg nu enig.. og ærligt, har aldrig set det specielle i den hest??

• #5   21. mar 2009 Maccoy er næsten HGs eje :,)

• #7   21. mar 2009 Enig!
    Det er så træls!

• #8   21. mar 2009 Ninett G - ja, synes nemlig goså Maccoy er et skide godt eksempel på en god welsh cob! Også er han jo skide lækker smiley

• #9   21. mar 2009 Jeg kan ikke se det store problem, langt de fleste af disse skriverier er jo på hans profil, så de er da relativt nemme at undgå? Jeg har i al fald ikke set nogle forumemner om det, men det kan jo så bare være mig der ikke er vågen på det område..
    Selv synes jeg at han er rigtig lækker og pga deres samarbejde med SD har han jo været en "offentlig hest" med tilhørende opmærksomhed..

• #10   21. mar 2009 Hmm jeg har overhovedet ikke bidt mærke i disse logmenter/indlæg????

HAHA men det er da fint hvis folk ønsker hesten god rejse, den er jo mere eller mindre blevet et "idol" for nogle.... Så helt underligt er det da ikke....

• #11   21. mar 2009 Ninette: præcist, er enig i begge ting ;P

• #13   21. mar 2009 Jeg er ligeglad x)
    Men jeg kan ikke se, hvad det har med jalousi at gøre. Bare fordi man ikke bryder sig om en hest, betyder det da ikke, at man er jaloux!

• #14   21. mar 2009 Synes måske at det er lidt mærkeligt at skriveat man savner ham . Man kan komme til at savne at se billeder og film af ham, men man kender jo ikke hans peronlighed, kun hans udseende .

• #15   21. mar 2009 Hvad med dem der HAR mødt Maccoy? Jeg har selv mødt ham til stævne.
    Jeg er ikke storfan af Maccoy og Thea, men bare dem der gør det.
    Selvf. synes jeg de to passer super godt sammen, Coy er en lækker hest, og det er trist han er blevet solgt, men sådan er det.
    Folk bliver nød til at sælge heste. Ligesom jeg kommer til at savne Gipsy når hun bliver solgt. Jeg er da heller ikke den eneste.

• #16   21. mar 2009 .Anne Forsberg .
    Enig smiley

Maccoy og Thea er nok blevet en slags "idoler" herinde på hg q: men vi kender dem kun på videoer og billeder, vi ved ikke hvad der sker imellem videoerne og billederne bliver taget, vel? :o' JO: Maccoy ser skidelækker ud, og det ser ud til at ham og Thea passer godt sammen, men mere kan vi jo helt ærligt ikke se? smiley

min mening! (;
    - jeg har ikke selv oplevet disse logments, men whatever i:

smiley jeg håber da at Maccoy får nogle søde nye ejere, men ikke mere end jeg håber at alle verdens andre heste får nogle nye ejere? q:

• #17   21. mar 2009 Coyserne har jo altid værer aktive herinde, og været søde til at svare folk der skrev på Maccoys profil. Der er jo en grund til at han er kåret til HG hest. Det er da klart at det er de mange videoer, billeder og små beretninger som folk vil savne, og det er da en ærlig sag.
    Han har da været sjov at følge, og hvis ikke man er på HG for at følge med i hvad andre laver med deres heste, hvorfor så?

• #18   21. mar 2009 Jeg kan ikke se hvordan jalouxi kan have noget at gøre med at man får fnidder af at folk gentager den samme ting hele tiden ..? :S

• #19   21. mar 2009 AM. Hehe jeg er enig med dig.. Ind imellem får man virkelig fnidder.. Folk spørger om det samme.. HELE TIDEN.. Det er utroligt.... Det kan da ikke være så svært at læse lidt tilbage på hvad andre har skrevet.. :S

Jeg tror heller ikke det her handler om man er jaloux.. Jeg er da fløjte ligeglad med den, udover at jeg syntes det er en hammer lækker hest.. uden tvil.. Men så er den ikke længere.. smiley Jeg elsker mine heste, og de kan da ikke erstattes bare sådan.. smiley At thea og hendes familie vælger at sælge deres hest, er jo noget stort set alle oplever.. Hvorfor er det mere synd for thea og maccoy?? der findes jo ligeså mange andre macht´s par.. det er ligeså synd for.. smiley

Jeg skrev da også en farvel hilsen til maccoy.. men det er jo også kun for at være flink.. Det har været nogle super gode vidoer og billeder der er blevet taget af parret.. Men livet går vider.. og thea får jo ny hest.. smiley

• #20   21. mar 2009 Det er åbentbart ikke værre at hører om maccoy end at man selv opretter et indlæg.

bare en tanke smiley

• #21   23. mar 2009 har heller ikke set det specielle i den hest. den er smuk og?? det er der så mange andre der også er!

Kommentér på:
jeg får spat ( ang. maccoy)

Annonce