Raser ..... Raser .....
Undskyld jeg skriver dette men jeg er bare så rassende.
Sidste år i dec får jeg flyttet min hest tætter på min søster da jeg pga graviditet ikke kunne ride hende så meget. Det viser sig så at min søster ikke har råd til at komme ud til hesten så hun finder (med min tilladelse) en pige som kunne ride hende (troede vi). Da jeg ikke har mulighed for i hverdagen at komme ud til hesten pga baby og da der ikke køre bus til opstaldnings stedet i weekenden får hun faktisk ansvaret for hesten. Det viser sig så at hesten ikke er blevet redet rigtigt og tøsen på 17 vuder at hesten ikke kan bøje nakken eller gå dressur. Sjovt da jeg fik undervisning på hende i 07 var der ingen problemer med at får hesten til at gå dressur til tros for at hendes race er traver. Fik oven i købet afvide af min underviser at hun havde en lækker gang og kunne godt komme på og gå M-klasser (ikke fordi jeg kan ride på de niveau). Nu heder det sig så som skrevet tidliger at hesten ikke kan gå dressur. DET ER SQ DA FORDI TØSEN KUN HAR SPRUNGET PÅ HENDE !!!!!!
Uff undskyld men jeg skulle bare ud med min vrede.
Håber bare at min søster kan få rettet op på hende igen nu hvor hun er kommet tætter på min søster. For hesten vil meget gerne behage sin rytter, men forstår hun ikke rytter bliver hun fustreret. Åber i vil bære over med min fustration og bare læse teksten. Pfh tak.
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 43 Heste: 9 Emner: 398 Svar: 6.658
nov 2005
Følger: 26 Følgere: 30 Heste: 8 Emner: 83 Svar: 410
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 43 Heste: 9 Emner: 398 Svar: 6.658
nov 2005
Må med beklagelse sige at det er der få der kan når de ikke giver hende de rigtige hjælper og rider med for korte tøjler.
nov 2007
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 6 Emner: 69 Svar: 716
Synes det er vildt en tøs på 17 ikke rider mere ansvarligt... I den alder burde man tænke bare en anelse længere.
jan 2007
Følger: 138 Følgere: 132 Heste: 4 Emner: 217 Svar: 2.928
nov 2005
Hvorn kan det være min egen skyld???
Jo jeg VALGTE at blive gravid. Men det betyder vel ikke at det er min skyld at tøsen til tros for både min søster og jeg gjorde det klart for hende at dressuren skulle frem hæves.
Jeg vil fandeme ikke hive min lille nyfødte baby ud til hesten for at tjekke tøsen!!! Men hvis det at man forventer at kunne stole på folk er min egen skyld så ja for jeg nægter at tro på at der ikke findes ærlige folk.
Har lige fået en privat besked fra pigen hvor hun bla skriver at hest er som ejer og der for kan hesten intet. Hva fa... er det for noget at sige når hverken hende eller gård ejer nogen sinde har set mig på en hest??
Uff kan mærke at jeg sidder og bliver mere og mere hidsig så nu går jeg i seng *ss*
Raser .....