419 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Raser ..... Raser .....

Undskyld jeg skriver dette men jeg er bare så rassende.
Sidste år i dec får jeg flyttet min hest tætter på min søster da jeg pga graviditet ikke kunne ride hende så meget. Det viser sig så at min søster ikke har råd til at komme ud til hesten så hun finder (med min tilladelse) en pige som kunne ride hende (troede vi). Da jeg ikke har mulighed for i hverdagen at komme ud til hesten pga baby og da der ikke køre bus til opstaldnings stedet i weekenden får hun faktisk ansvaret for hesten. Det viser sig så at hesten ikke er blevet redet rigtigt og tøsen på 17 vuder at hesten ikke kan bøje nakken eller gå dressur. Sjovt da jeg fik undervisning på hende i 07 var der ingen problemer med at får hesten til at gå dressur til tros for at hendes race er traver. Fik oven i købet afvide af min underviser at hun havde en lækker gang og kunne godt komme på og gå M-klasser (ikke fordi jeg kan ride på de niveau). Nu heder det sig så som skrevet tidliger at hesten ikke kan gå dressur. DET ER SQ DA FORDI TØSEN KUN HAR SPRUNGET PÅ HENDE !!!!!!
Uff undskyld men jeg skulle bare ud med min vrede.
Håber bare at min søster kan få rettet op på hende igen nu hvor hun er kommet tætter på min søster. For hesten vil meget gerne behage sin rytter, men forstår hun ikke rytter bliver hun fustreret. Åber i vil bære over med min fustration og bare læse teksten. Pfh tak. smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Raser .....
  • #1   18. mar 2009 Træls træls.. Men blev der ikke holdt øje med om hun kunne ride hesten??

• #2   18. mar 2009 Hun prøved hesten mens min søster var der, men ofte når min søster kom på gården havde ejer af gården lige undervist hende på crys og de var ved at skridte af. Men en 17årige burde da være ansvarlig nok til at ride uden opsyn.

• #3   18. mar 2009 Ja.. Men nogen 17årige kan ikke ride, så hvis hun ikke kunne burde det jo kunne ses efter kort tid.. Men hun kunne godt ride til undervisning??

• #4   18. mar 2009 Pigen havede selv pony så ingen tvivl om at hun kan ride. Det har jo så bare vist sig at hun ikke var så dygtig til at ride min hest som jeg troede. Dvs spinge på hende kunne hun, men dressur kunne hun ikke.
    Må med beklagelse sige at det er der få der kan når de ikke giver hende de rigtige hjælper og rider med for korte tøjler. smiley

• #5   18. mar 2009 Meget træls situation:/
    Synes det er vildt en tøs på 17 ikke rider mere ansvarligt... I den alder burde man tænke bare en anelse længere. smiley

• #6   18. mar 2009 Jeg kan godt sætte mig ind i at det er træls, men man kan ikke altid stole på folk, så det er lidt din egen skyld, selvfølgelig er det svært og træls, det er overhovedet ikke det.. smiley

• #7   18. mar 2009
    Hvorn kan det være min egen skyld???
    Jo jeg VALGTE at blive gravid. Men det betyder vel ikke at det er min skyld at tøsen til tros for både min søster og jeg gjorde det klart for hende at dressuren skulle frem hæves.
    Jeg vil fandeme ikke hive min lille nyfødte baby ud til hesten for at tjekke tøsen!!! Men hvis det at man forventer at kunne stole på folk er min egen skyld så ja for jeg nægter at tro på at der ikke findes ærlige folk.
    Har lige fået en privat besked fra pigen hvor hun bla skriver at hest er som ejer og der for kan hesten intet. Hva fa... er det for noget at sige når hverken hende eller gård ejer nogen sinde har set mig på en hest??

Uff kan mærke at jeg sidder og bliver mere og mere hidsig så nu går jeg i seng *ss*

Kommentér på:
Raser .....

Annonce