{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
508 visninger | Oprettet:

Hm! Bider og bider i krybben! Rhhhhhhh {{forumTopicSubject}}

Ja !! Problemet er at Cesar bider i krybben, men KUN når han har spist korn eller godbider (gulerødder) jeg synes det er så træls, og ved sempelthen ikke hvad jeg skal gøre ); Har snakket med doktor dyr, men han sagde det kunne være mave sår. Så vi fik tage en masse blodprøver på ham.. Men det var ikke mavesår. så sagde dyrlægen at han kunne have lidt ondt i maven når han spiste. Men ved ikke hvad jeg skal gøre. Nu er jeg jo meget kreativ, og prøver altid noget nyt med krybben, da jeg ikke vil have at han skal have krybbebider rem på. Men hver gang jeg laver noget ''nyt' som faktisk hjælper, plejer folk at pille det ned pga de synes det er for farligt. Men forstår bare ikke hvad der er farligt ved at prøve at gøre noget ved det. Har i nogle gode ide'r, til hvad man kan gøre af smarte ting? så han evt kan stoppe? det hjælper ikke at smøre bidstop på, for det kan han godt lide. han bider kun i pastik, og må desværre ikke pille krybben ned .. ): Håber i kan hjælpe, selvom jeg skriver det på en besværlig måde, og i sikkeret ikke forstår halvdelen af det. Men ja, hvad kan man gøre ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hm! Bider og bider i krybben! Rhhhhhhh
Kommentér på:
Hm! Bider og bider i krybben! Rhhhhhhh

Annonce