16. mar 2005 Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.046
Slet ikke godt :( {{forumTopicSubject}}
For omkring to måneder siden kom der nye til stalden. De havde lånt en hest, den skulle eftersigende være super god til dressur. Jeg har fået oplyst den til at være 65.000 kr. værd da den blev lånt ud.
Meningen var at hende der havde lånt den skulle ride seriøs dressur på den, og hun havde sagt til ejeren at hun havde meget forstand på heste. Det er desuden noget hun også har sagt til hende, som fandt hesten.
Jeg har indtil nu ikke set hende på hesten Istedet passer datteren på 13 år hesten. Det skal siges at den nok er mellem 165 og 170 cm, og tøsen er ihvertfald et hoved lavere en mig, og jeg er jo ikke særlig høj.
Tøsen kan ikke ride, hun kan ikke engang selv sadle heste op Andre hestefolk der har været oppe på her på det sidste siger, at man ikke skulle tro at den nogensinde havde kunne gå et godt dressurprogram.
Nu har de besluttet sig for at købe den to års hingsteplag der er i stalden. Det er en dejlig hest, men den er stærk og den ved det. Den er lige omkring 140 cm. Ved ikke om i kan huske det indlæg jeg skrev med den pony jeg skulle hjælpe med at longere og hvor jeg fik smadret begge mine hænder fordi den løb. Nu er jeg jo ikke bare en lille pige, jeg har et par kg på bagen. Selv da vi var to der holdt, kunne den trække afsted med os
Den her hest er simpelthen bund uopdragen.
Hende der ejer den er nødt til at sælge, og det er ikke til at få solgt så ung en hest, og slet ikke en hingst. Alt er aftalt, og igår ville de træne med den. Hende der sælger ejer ham stadig, men hun fik afvide at hvis hun ikke kunne tåle at man var rigtig hård over for hesten, skulle hun ikke komme derud
Øv. Det er sikkert at den ville blive alletiders ridepony, smuk er han jo... men det skal nok nå at blive ødelagt
nov 2004
Følger: 70 Følgere: 73 Heste: 3 Emner: 374 Svar: 2.788
okt 2004
Følger: 14 Følgere: 12 Heste: 2 Emner: 73 Svar: 659
Man burde have kørekort til at holde hest.
Det er i sådan situation man har lyst til at købe dyret!
jan 2005
Følger: 68 Følgere: 74 Heste: 3 Emner: 35 Svar: 726
mar 2005
Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.046
det værste er at den står i stalden, så vi "bliver" tvunget til at se hvordan den bliver ødelagt...
mar 2005
I starten da vi havde hende kunne vi slet ikke komme til hende, og hun blev ved med at være hovedsky
mar 2005
Det er vist lige meget hvad vi siger, da hende der har købt den slet ikke hører på hvad andre de siger til hende...
sep 2004
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 4 Emner: 241 Svar: 2.191
og håber der er nogen der holder øje med dem, og den hingst der
Slet ikke godt :(